Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PriDepo schreef:De reden waarom is een verhaal wat er eigenlijk niet toe doet. Ik wil geen van beide hier kwaad neer zetten open en bloot op het internet. Ik ben enkel benieuwd wat hij kan als echte vader zijnde.
PriDepo schreef:Het is niet opeens, hij heeft het kind altijd al willen erkennen. Hij zou graag zijn verantwoordelijkheden nemen voor het kind.
PriDepo schreef:Wat nou als diegene niet buitenspel gezet wilde worden? Hij heeft hier immers niet voor gekozen.. Het gaat trouwens over een heel kort tijdsbestek nu he. niet over jaren ofzo.
)zimbabwe schreef:Wat voor rol zou hij willen spelen in het leven van het kind? Klinkt niet echt als dat de moeder van het kind hem als betrokken vader wil? Wil hij zijn kind dan door middel van dwang te zien krijgen? Klinkt mij in de oren dat hij zich een hele bak ellende op zich haalt als hij, tegen de wil van de moeder, het kind alsnog wil erkennen. Volgens mij is daar uiteindelijk maar 1 de dupe van: het kind in kwestie...
) zou ik ook hemel en aarde bewegen om mijn kind te erkennen
Noem het maar papainstinct, dat hebben wij ook wel eens best, het is tenslotte je kind...!