Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik denk zelden aan mensen tenzij ik ze zie/spreek/over ze spreek geloof ik. En als ik aan ze denk dan vergeet ik een bericht te sturen 

Gucci_ schreef:Ik moet de laatste tijd altijd zelf het initiatief nemen in vriendschappen. Heb twee goede vriendinnen, als ik vraag of ze bijvoorbeeld even komen paardrijden, dan kunnen ze vaak niet. Of als ik voorstel een weekendje weg te gaan ook nooit of het komt er nooit van. Maar als zij mij vragen, zeg ik meteen ja, omdat ik al blij ben dat ik eens iets leuks ga doen.
Als het je echt zo dwars zit zou ik dit gewoon uitspreken naar je vriendinnen toe, dat begrijpen ze echt wel
Wil niet zeggen dat dit meteen iets verandert aan de situatie, maar dan weten ze wel hoe jij je erbij voelt.Gucci_ schreef:Verder de laatste tijd veel dates gehad, waarvan ik twee erg leuk vind. Ik heb er wel regelmatig contact mee, maar ze vragen mij nooit voor een tweede date. Laatste keer zelf gevraagd, maar date is al 3 keer afgezegd en het is inmiddels al bijna 4 weken geleden. Die andere heeft wel 20 keer afgezegd, maar zei dat ik veel te ver weg woon en het moeilijk is om af te spreken.

Gucci_ schreef:Alleen het gekke is, dat de mannen die mij heel graag wilden en ik hun absoluut niet, wel tijd hebben voor mij...
Gucci_ schreef:Verder heb ik nog wat contacten via een soort site als facebook, maar als ik een leuk persoon tegenkom en ik een gesprekje heb, dan laten sommigen opeens niets meer horen...

Heel bijzonder.
Yessy schreef:Misschien zijn ze echt oprecht heel druk? Ik woon samen en heb een fulltime baan en een paard, als ik een vriendin 2x per maand zie is het echt veel, de meeste zie ik minder dan maandelijks. Als je de hele dag thuis zit dan kan ik me voorstellen dat eens per maand heel weinig is terwijl zo'n maand voor mij voorbij is voor ik er erg in heb!
Wat betreft de dates denk ik dat ze helaas geen interesse hebben. Als je iemand echt leuk vindt dan ga je niet een maand wazig doen en afzeggen lijkt me..