Mijn ouders hebben een drukke pianolespraktijk aan huis, en zitten dus heel vaak les te geven. Dan hoor je dus alleen maar pianomuziek in huis...
Wij hebben altijd onze sleutel in het slot van de achterdeur zitten (aan de binnenkant), omdat onze kat vaak naar binnen en buiten gaat.
Maar nu...
Ik was vannavond om 7 uur weggegaan naar de bios. Het kwartier daarvoor was ik boven, mijn pa sliep, en mijn moeder gaf les. Toen ik thuiskwam zeiden mijn ouders dat er in totaal 150 euro uit hun portemonnee's is gestolen, en de sleutel weg is. De deur was niet op slot gedaan door ons, en jahoor...
Een leerling kan het eigenlijk niet geweest zijn, dus we zitten toch te denken dat er iemand over de schutting is geklommen.
Helaas is dus ook de sleutel meegenomen. We gaan morgen het slot vervangen, maar een inbreker is niet dom, en zou dan dus vannavond nog inbreken. Die kan ook wel bedenken dat we morgen het slot vervangen.
Ik heb al een val gezet, en mijn pa slaapt vamnacht op de bank beneden.
Heeft iemand dit meegemaakt of nog ideeën ofzo?
We hebben toen de hele nacht bij de auto gewaakt, om en om. Uiteindelijk is de tas met autosleutels er in bij de gevonden voorwerpen ingeleverd...