Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjolvir schreef:Hier vroegen ze het laatst ook gingen naar die Engels geheime dienst film, dachten eerst nog waarom?
Maar toen we film zagen snapten we het wel, dwarsdoormiddengehakte mensen en hoofden die ontploften..
Joey schreef:Het is verplicht en als je je ID niet mee hebt, kom je de zaal niet in.
Wij hadden kaartjes besteld via internet (mijn ouders en ik), ik was 17 en toen we die ophaalde, moest ik mij legitimeren. Ik had geen ID bij me en mocht echt niet de zaal binnen. Was verplicht, 'Zie het als alcohol kopen.' werd er gezegd. Ouders en ik waren laaiend, filiaalmanager erbij geroepen en toen heeft hij ons erin gelaten, omdat we volgensmij zo boos deden (we hadden speciaal 3 kwartier naar deze bioscoop gereden, was Pathé bios btw). Ze kunnen zelfs boetes krijgen, net zoals alcohol.
Persoonlijk vind ik het ronduit belachelijk. Maargoed, regels zijn regels.
Emmaa_ schreef:Joey schreef:Het is verplicht en als je je ID niet mee hebt, kom je de zaal niet in.
Wij hadden kaartjes besteld via internet (mijn ouders en ik), ik was 17 en toen we die ophaalde, moest ik mij legitimeren. Ik had geen ID bij me en mocht echt niet de zaal binnen. Was verplicht, 'Zie het als alcohol kopen.' werd er gezegd. Ouders en ik waren laaiend, filiaalmanager erbij geroepen en toen heeft hij ons erin gelaten, omdat we volgensmij zo boos deden (we hadden speciaal 3 kwartier naar deze bioscoop gereden, was Pathé bios btw). Ze kunnen zelfs boetes krijgen, net zoals alcohol.
Persoonlijk vind ik het ronduit belachelijk. Maargoed, regels zijn regels.
Dat is sowieso raar want voor films geldt vaak dat je als je jonger dan de aanbevolen leeftijd bent maar met een ouder meegaat je wel naar binnen mag.