Vandaag kreeg ik een zorgwekkende brief binnen van de gemeente. Afvalstoffenheffing. En niet te zuinig ook... 140 euro.
En je raad het al.... Wij moeten het betalen volgens de huisbaas
contract nagekeken, afvalstoffenheffing staat inderdaad niet beschreven. Kak...Maar, nu komt het:
We moeten voor 4 personen betalen terwijl er maar 3 wonen! Er blijkt nog iemand te staan ingeschreven terwijl diegene al 2 jaar niet meer hier woont.
Wij zijn niet van plan om voor iemand te betalen die hier niet woont, en volgens mij is dit gewoon laksheid van de huisbaas geweest

Kan ik hier wat mee?
Ik ga al kijken naar kwijtschelding, kan me herinneren dat dat kan als student zijnde, maar dat weet ik niet zeker.
zag ook dat ik veel bewijs moet hebben, ook van huisgenoten. Dus gaat lastig worden...

) ook een adresonderzoek (heette dat geloof ik) in laten stellen en die persoon is op een gegeven moment uitgeschreven, toen kreeg ik een correctie. Ook al maakt het voor de afvalstoffen niet uit, zou het toch even doen want je kunt er gezeik mee krijgen. Zeker gezien er al deurwaarders voor die persoon staan
zelfs de politie kwam tot 2 keer toe langs om hem 'een lift te geven'. Maar je kan iig aantonen dat hij weg is, dus druipen ze snel af en geven ze het hopelijk door aan hun bedrijf.