Wie weet waar je Himbeer Vanille van Ritter Sport kan kopen? Ik wil graag mijn zus ermee verrassen omdat zij deze chocolade heel lekker vindt, maar in Nederland is deze smaak volgens mij nergens te koop en ik woon ook weer niet zo dicht bij de grens dat ik even in Duitsland kan gaan kijken Als iemand wat weet, dan hoor ik het graag!
Ik heb al rond gekeken op internet, maar ik kan daar nergens vinden waar je deze smaak hier in Nederland kan kopen en Ritter Sport zelf doet niet aan verzenden naar Nederland.. Ik heb ook op andere webshops gekeken, maar tot nu toe heb ik bij de webshops die wel naar Nederland verzenden deze smaak niet gezien.
Soms kom je bij Xenos of Action nog wel eens partijen uit het buitenland tegen met dat soort bijzondere smaakjes
Girassol
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-15 18:20
Bedankt voor de tip, ik zal het in de gaten houden!
Shona_
Geplaatst: 01-04-15 08:28
Ik doe regelmatig mijn boodschappen in Duitsland, moet eerlijk zeggen dat ik deze nog nooit gezien heb (ben ook niet zo van de chocolade ). Wil best eens voor je kijken en wat meenemen
Girassol
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-15 09:10
Oh dat zou fijn zijn! Volgens mij is het een nieuwe smaak, geen idee of 'ie in alle Duitse supermarkten te krijgen is.