Hallo Bokkers!
Gisteren heb ik mijn Flickr account verwijderd. En je raad het al. Ik kom er niet meer op.
Ik had blijkbaar 2 accounts (wist ik ook niet) en via Facebook inloggen kwam ik dus op mijn oude account en niet het account wat ik al heel lang had.
Heel veel gezeik. Heb dat oude account verwijderd en toen ik dus weer wilde gaan inloggen onder het mom van wachtwoord etc. vergeten. Alleen maakt die steeds een nieuw account aan. Die heb ik verwijderd, browsegegevens nog maar eens verwijderd en toen dacht ik dat het gelukt was.
Nee hoor. Yahoo account gevonden, die aangemaakt en naar Flickr gegaan, nee wéér een nieuw account.
Ik heb dus nu al 3 accounts verwijderd, naast mijn oude account omdat Flickr steeds een nieuw account aanmaakt als ik op Sign In klik. Super irritant.
Maargoed, op mijn telefoon staat de app ingelogd op precies hetzelfde account als dat ik ook op mijn computer nodig heb. Wie kan mij helpen?? Op Flickr kan ik namelijk geen help-center vinden en begin goed sjaggo te worden omdat ik niet meer bij mijn account kan...
Help!