Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Een tip is misschien naar de mediamarkt te gaan en aan te geven dat je een laptop wil waar je ook op kunt gamen.
Niet te duur, licht, 15inch scherm en gaat lang mee. Gebruik hem nu al bijna twee jaar intensief voor m'n studie en buiten dat hij een keer een virus heeft gehad nooit problemen mee! Siglos schreef:Ik ben toevallig bezig met een nieuwe computer vandaag.
Even een tip wat betreft de Sims. Je moet een hele sterke laptop hebben wil je de Sims spelen, goed kijken naar de specificaties dus. Ik merk dat mijn gamelaptop 3 uitbreidingspakketten aan kan op lage resoluties. Ik ga nu een goede computer kopen zodat ik zonder problemen goed kan gamen en alle uitbreidingspakketten kan spelen. Een laptop is daar eigenlijk niet heel geschikt voor.
Voor gamen is een Macbook absoluut niet geschiktEen tip is misschien naar de mediamarkt te gaan en aan te geven dat je een laptop wil waar je ook op kunt gamen.
mirriejj schreef:Ik heb sinds een jaartje een chromebook, heel tevreden mee, maar toch mis ik wel een aantal dingen en ben dus op zoek naar een nieuwe laptop.
Ik loop tegen de volgende punten aan die ik nu mis bij mijn chromebook:
Bestanden kunnen printen en inscannen/opslaan.
Sims kunnen spelen
Daarnaast wil ik graag een laptop rond de 15inch, 13 is ook goed en het liefst niet al te zwaar. Voorkeur gaat nu uit voor een macbook air, maar het enige nadeel vind ik de prijs, dus ben aan het kijken of er ook goedkopere opties zijn.
Ghostattack schreef:Siglos schreef:Ik ben toevallig bezig met een nieuwe computer vandaag.
Even een tip wat betreft de Sims. Je moet een hele sterke laptop hebben wil je de Sims spelen, goed kijken naar de specificaties dus. Ik merk dat mijn gamelaptop 3 uitbreidingspakketten aan kan op lage resoluties. Ik ga nu een goede computer kopen zodat ik zonder problemen goed kan gamen en alle uitbreidingspakketten kan spelen. Een laptop is daar eigenlijk niet heel geschikt voor
Voor gamen is een Macbook absoluut niet geschiktEen tip is misschien naar de mediamarkt te gaan en aan te geven dat je een laptop wil waar je ook op kunt gamen.
Dat is zeker niet per definitie waar hoor. Mijn game laptop kan veel meer aan dan mijn game computer. Beiden liggen in exact dezelfde prijsklasse. Hangt er ook maar net vanaf.
De sims valt qua specificaties reuze mee. Vrijwel iedere normale laptop (> €600) draait de sims wel. Tuurlijk zorgen uitbreidingspakketten dat het moeilijker wordt. Maar een beetje laptop kan dat prima aan. Voor gamen moet je inderdaad echt geen Macbook kopen.
Budget is wel handig om te weten.
Wanneer jij een laptop hebt met 2/4 gb werkgeheugen en een sterke processor en je hebt idd een computer met minder dan dat is dat kan je idd beter gamen op de laptop. De nieuwe Sims 4 is bijvoorbeeld voor veel laptops een valkuil.. Hij doet het even en geeft daarna een foutmelding. Daarbij dus goed letten op de specificaties. Wil je echt ultiem zonder problemen willen gamen met hoge resolutie is het gewoon opletten op wat je koopt.
) maar ik heb de Acer Aspire E1-522. Erg fijne laptop en voor mijn gevoel erg snel! Hij is voor mijn gevoel licht (kan aan mij liggen want ja, ik ben wel een boerinnetje met wat spierballen haha) en ik kan er heeuuul veel mee! Ik gebruik hem voornamelijk voor school en ik kan er veel op opslaan en printen en scannen is geen enkel probleem. Aanrader!! Ghostattack schreef:Voor dat budget hoef je je geen zorgen te maken, ruime keuze waar de sims meer dan soepel op draait. In dat geval zou ik wel voor een i7 processor gaan. Veel laptops hebben trouwens geen optische drive meer, dus dan moet je een losse kopen![]()
Zoiets misschien? http://www.laptopshop.nl/product/542590 ... m459h.html
Rebeccaa schreef:Alle nieuwe Macbooks hebben minstens 4GB werkgeheugen, en aangezien ze een nieuwe laptop zoekt en geen tweedehandse, moet dat dus geen probleem zijn. Ikzelf heb trouwens 8GB werkgeheugen in mijn Mac.