Ik woon nu al 2 jaar in mijn appartement en in het begin kreeg ik van fysiotherapeuten, symposia's voor verpleegkundigen en verzorgenden en een website die naambadges maakt reclame en/ of post voor het verzorgingshuis schuin tegenover mij. Zelfs kerstpost voor mensen daar kreeg ik de kerstkaarten.
In het begin bracht ik het netjes naar de overkant met het vriendelijke verzoek om het adres te laten wijzigen. Later ook op de envelop geschreven als ik het bij hun in de brievenbus deed
Van de fysiotherapie krijg ik niks meer, heel af en toe nog iets van de symposia's, maar van de week was het weer raak met de naambadges

Heb er nu heel groot opgeschreven dat de afzender onbekend is, de geadresseerde is geen verzorgingshuis is en retour afzender

Zouden ze het een keer leren?
Ben ook een keer heel erg boos geworden via mail en op een poststuk zelf. Jaren terug woonden in onze appartementen mensen met een verstandelijke handicap. Maar nog steeds kreeg ik van de instelling zelf zo'n maandblad. Ik steeds teruggestuurd, uiteindelijk mailadres opgezocht vanuit het blaadje. Meerdere mails verstuurd want ik bleef hem ontvangen, boze mails gestuurd en uiteindelijk met een grote zwarte stift op het maandblad zelf gekalkt dat als ik er nog 1 zou ontvangen ik hen zou belagen met post.
That did the trick

Ga zo de reclame/ post van de nametags in de brievenbus doen en hem terugsturen. Hopelijk stoppen ze ermee.
Ja ik kan ze uiteraard linea recta in de papierkliko doen, maar zo blijven ze jaar in, jaar uit post sturen. Beter dat zijzelf het foutieve adres veranderen, dan komt de post tenminste op plaats van bestemming.
ik verzamel het en dan gooi ik het allemaal in. 1 x retour aft der in de bus. Meer man ik niet doen
Ik zou knettergek worden.