Sendra Handmade Boots

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Sendra Handmade Boots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 12:11

Hallo allemaal!

Ik heb zelf echt een hele grote Sendra tik en vroeg me af of meer bokkers dit hebben. Heb vandaag paar nr. 4 gekocht en ben er wederom heel blij mee :) Omdat er zooooveel verschillende soorten zijn lijkt het me ook leuk om de schoenen van andere bokkers te zien! Volgens mij zijn er ook bokkers die ze puur gebruiken voor het western rijden? Hier ben ik ook wel benieuwd naar!

Brand los!

Edit: Voor de mensen die het niet kennen: http://sendra.com/sendra/tendencia-mujer/

Phen

Re: Sendra Handmade Boots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:12

Mooie schoenen!!
Ze verkopen precies de laars die ik al heel lang zoek! Niet voor western rijden oid maar voor in het dagelijks leven.
Eerst maar even sparen.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 13:19

Welke ben je precies naar op zoek? Het is ook echt een beetje korting bijhouden hoor, heb vandaag een paar gekocht voor 180 ipv. 225, een ander paar had ik voor 89 ipv. 190 en nog een paar voor 225 ipv 275. Scheelt toch weer een paar tientjes :)

Ik draag ze zelf inderdaad ook gewoon in het dagelijks leven :j Volgens mij worden ook vooral de hoge alleen voor western gebruikt?

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:25

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 13:27

O moeilijk, heb die zelf ook nog niet gezien bij winkels..

Ik koop ze bij de vd assem, albert nolten, klijsen etc. Ligt er ook in welk deel van het land je woont, maar hier in de randstad zitten veel verkooppunten :j

Edit: Ik heb die die je zoekt net gevonden: http://www.winkelstraat.nl/sendra-11723 ... deddefault

Wel heeeel prijzig inderdaad :oo Mijn grens ligt persoonlijk wel bij 250 euro. Moet wel zeggen dat de paren die ik heb er wel nog erg mooi uitzien, ook het paar waar ik al 1,5 jaar veel op loop :j

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:42

Welke heb jij allemaal? :D

Ik kijk wel even rond op het internet of ik wat kan vinden! Zag net ook andere leuke, maar wel duur haha. Maar dat maakt niet zo heel veel uit, als de kwaliteit daar maar naar is :)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 13:52

Ik heb op het moment deze :j Ik vind het inderdaad ook niet erg om veel te betalen voor goede kwaliteit. Liever dat dan veel goedkope schoenen :')

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:59

<3 <3
Allemaal mooi!!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 14:48

Ik vind het oudewijvenschoenen, vooral omdat mijn moeder ze altijd koopt. En dat is heel stom want het is best een hippe moeder. Maar sinds mijn 16e wil ik niet meer dezelfde laarzen als mijn moeder aan.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 14:55

@lieveli: geweldig!

Sendra is mijn favoriete laarzenmerk (da's niet raar omdat ik vermoedelijk in dezelfde leeftijdscategorie val als jouw moeder :D) en ik heb heel wat paren. Voordeel is dat ze lang mee gaan, nadeel is dat ze lang mee gaan. Ik gebruik ze niet voor paardrijden, dat zou zonde zijn...

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 15:01

MarcoBorsato schreef:
Ik vind het oudewijvenschoenen, vooral omdat mijn moeder ze altijd koopt. En dat is heel stom want het is best een hippe moeder. Maar sinds mijn 16e wil ik niet meer dezelfde laarzen als mijn moeder aan.

_O- Kan ik me inderdaad iets bij voorstellen :+ Mijn moeder heeft inmiddels ook een paar, maar dan in navolging van mij en m'n zusje :')

Maflinger_S schreef:
@lieveli: geweldig!

Sendra is mijn favoriete laarzenmerk (da's niet raar omdat ik vermoedelijk in dezelfde leeftijdscategorie val als jouw moeder :D) en ik heb heel wat paren. Voordeel is dat ze lang mee gaan, nadeel is dat ze lang mee gaan. Ik gebruik ze niet voor paardrijden, dat zou zonde zijn...

Hoelang gaan jouw paren tot nu toe mee? Ik heb 1 paar nu 1,5 jaar, is nog niks aan kapot, maar omdat ze van geschuurd leer zijn zie je heel veel kale en stootplekken erop inmiddels. Denk alleen dat ik daar weinig aan kan doen..

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 15:06

Ik heb veel paren laarzen, en een paar gaat bij zo maar 15 jaar mee ... Ik heb nu ook een paar dat ik intensief heb gedragen maar die zijn na 2 of 3 jaar nog prima. Af en toe een ander zooltje eronder en ze kunnen weer.