Paypal foutmelding betaling kan niet overgemaakt worden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ricie

Paypal foutmelding betaling kan niet overgemaakt worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 11:48

Beste Bokkers,

Ik heb een vraagje. Namelijk zit ik met een probleem met mijn paypal account.
Ooit heb ik dit account aangemaakt en eigenlijk verder nooit naar gekeken of gebruikt.
Tot vanmorgen, ik moet iets aanschaffen in een webshop waar bij gerekend wordt in USD.

Dus even geld overgeschreven via iDeal naar mijn paypal.
Vervolgens geprobeerd af te rekenen via paypal, toen kreeg ik de volgende melding: "We kunnen uw betaling op dit moment niet overmaken." Met het verzoek terug te keren naar de webshop.

Al snel kwam ik er achter na even zoeken dat ik op mijn paypal account het nog via de wisselkoers om moest zetten naar USD, nou goed dit ook gedaan.
Echter nu kan ik dus als het goed is betalen met USD via paypal, echter blijf ik dezelfde foutmelding houden.

Aangezien ik de aankoop eigenlijk vandaag echt moet doen en de klantenservice van Paypal niet te bereiken is in het weekend dacht ik misschien zijn er bokkers die hier ervaring mee hebben of mij verder kunnen helpen?

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Sammie

Re: Paypal foutmelding betaling kan niet overgemaakt worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:32

Hebt je een creditcard en heb je die al verbonden met je Paypal account?

Overigens... Paypal niet te bereiken ivm weekend? Kan ik mij nauwelijks voorstellen. Dat soort bedrijven moeten eigenlijk 24/7 bereikbaar zijn.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:37

Ik heb het laatst gehad. Bij mij zat het in de debetcard die leeg was. Kaart verwijderd en toen ging het wel.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 14:20

Het enige dat ik gekoppeld heb is mijn bankrekening. Maar mijn huidige paypal tegoed heb ik via ideal er op gezet. Dus ik kan proberen misschien om die rekening te ontkoppelen.

Tevens geprobeerd Paypal te bellen maar krijg toch echt een bandje aan de telefoon waarop een vriendelijke damesstem me verteld dat ze gesloten zijn en van maandag tot en met vrijdag geopend zijn....dus blijkbaar kunnen ze dat wel maken helaas....

Edit: Heb het geprobeerd om mijn bank account er uit te gooien en dan de betaling te doen. Maar dan blijf ik dezelfde foutmelding krijgen helaas.