google chrome opent niet meer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

google chrome opent niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 11:48

hoi bokkers!
ik heb een probleempje met mijn computer. Ik heb een dell laptop met touchscreen sinds vorig jaar, echt een super ding. Ik heb internet explorer en google chrome op mijn pc staan. Ik werkte altijd met de chrome omdat deze fijner en sneller werkt. Echter sinds gisteren wil chrome niet meer openen. Ik klik op de snelkoppeling beneden in de balk. er komt een randje rond zoals errond komt als ene pagina open is.
Hij begint ook te laden, maar openen doet hij niet. Ook via andere manieren van openen doet ie het niet. Als ik dan op internet explorer aan het werken ben, springt mijn chrome pagina plots in 100-voud open. Mijn pagina's laden dan echter nog steeds traag. Als ik die pagina dan weer sluit, moet ik weer ene half uur wachten tot ie weer opend.
Nu geen probleem dacht ik en ik wou die hele browser via mijn configuratiescherm even verwijderen en hem opnieuw installeren. Echter blijft mijn pc zeggen bezig te zijn met verwijderen, maar verwijdrd wordt hij niet...

Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen? De pc is ook al verschillende keren heropgestart en ik heb ook al geprobeerd de browser met mijn virusscan te vernietigen, maar beide dingen veranderde niets!