Ik weet dat het niet realistisch is om je te bedenken dat je later geld in de paarden wilt verdienen, want het blijft vaak toch bij hobbyen. Er zijn hier een paar topics over, maar allemaal al erg oud.
Nu studeer ik HBO communicatie, maar vind er niet heel veel aan.. Als ons mam vraagt wat ik leuk vind komen er veel antwoorden: tekenen, schilderen, biologie, lesgeven, muziek, ga zo maar door.....
Het enige waar ik echt een passie voor heb, waar ik de hele dag over nadenk, en het állerliefst zou doen, is de hele dag bij paarden zijn. (och god wat klink ik als een Penny meisje op het moment, maar het is wel zo...)
Nu is mijn vraag? Kennen jullie leuke HBO opleidingen met een toekomst in de paarden? Denk aan paardentherapeut/osteo, of iets anders? Ik heb nog niet veel andere opleidingen gezien namelijk. Ik houd niet van management zeg maar (hele dag in een kamertje dingen doorwerken).
Tips??
ps. ik heb er niet veel aan als er gezegd wordt dat het niet slim is een toekomst in de paarden te zoeken, dit ben ik (vooralsnog) ook nog lang niet van plan. Ben erg nieuwsgierig naar wat de mogelijkheden zijn!!
Alvast bedankt

edit. er zijn dus wel topics zie ik, maar die gaan voor zover ik heb gezien ook over HBO studies met daarnaast nog een probleem/vraag, waardoor de antwoorden voor mij niet heel relevant zijn

@Cinnepin