Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 15:43

Ben net mijn witte Martens gaan halen en ooeehhh wat zien ze er leuk uit in de doos! Straks even passen, heb ze nu nog maar ff in de koffer van de auto laten liggen :')

Anoniem

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 16:11

Nou, de mijne staan te koop voor de helft van de nieuwprijs maar zelfs geen reactie :(

Shenavallie
Berichten: 11579
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 16:59

DeMolenhoek schreef:
Nou, de mijne staan te koop voor de helft van de nieuwprijs maar zelfs geen reactie :(

Welke heb je te koop en wat is de maat?

Anoniem

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 22:03

Wellington rood maat 41. Zijn rubberen, was een miskoop :(

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:22

Mijn nieuwe aanwinstjes!
Afbeelding

Afbeelding

Ik vind ze echt geweldig! Denk fat ik ze zelfs nog leuker vind als mijn lakzwarte.
Twijfel alleen nog of ik ze ga houden.. De linkerschoen is waarschijnlijk ooit gepast en nu zit aan de de binnenkant bij de overgang van de neus naar de veters stof los wat telkens dubbel gaat zitten en dus knelt..
Weet niet of deze eventueel vast te maken is ? Want verder zitten ze zalig!

Shenavallie
Berichten: 11579
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:47

DeMolenhoek schreef:
Wellington rood maat 41. Zijn rubberen, was een miskoop :(

Met een extra paar dikke sokken zou ik ze eventueel wel passen (heb een maat kleiner). Wat vraag je ervoor?

Anoniem

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:55

€60 exclusief verzenden. Ze waren nieuw €129.99.

Shenavallie
Berichten: 11579
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:59

DeMolenhoek schreef:
€60 exclusief verzenden. Ze waren nieuw €129.99.

Ik ga manlief even heel lief aankijken, want ik heb vrij recent nog een paar lederen gekocht. Ik hou je op de hoogte! ;)

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:00

Hier nog een ongelofelijke dr Martens fan. Ik heb inmiddels 2 paar omdat ik helaas als scholier geen geld heb om nog meer te betalen. Ik heb 1 paar paarse lak die ik al bijna 4 jaar heb en ik heb pas een paar mat zwarte met lak design gekocht. En ik hoop optijd geld bij elkaar te krijgen voor de limited edition marceline boots.

Shenavallie
Berichten: 11579
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:00

_mexx_lady_ schreef:
Mijn nieuwe aanwinstjes!
[ [url=m/K4RM73.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/J9raPB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind ze echt geweldig! Denk fat ik ze zelfs nog leuker vind als mijn lakzwarte.
Twijfel alleen nog of ik ze ga houden.. De linkerschoen is waarschijnlijk ooit gepast en nu zit aan de de binnenkant bij de overgang van de neus naar de veters stof los wat telkens dubbel gaat zitten en dus knelt..
Weet niet of deze eventueel vast te maken is ? Want verder zitten ze zalig!

Zijn het 1460's? Dan kan het kloppen dat het op die plek knelt. Dit moet je er echt "uit" lopen en kan wel even duren. Een pijnlijk gebeuren, maar uiteindelijk komt het goed!

ijslandfan

Berichten: 605
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:02

Wat een leuk topic!
Ik heb zelf een paar zwarte laarzen te koop staan. Maat 39, maar te smal voor mijn kuiten. [*]
Hopelijk kan ik een ander er blij mee maken. Voor de liefhebber kan ik vnvnd of morgen proberen een foto te plaatsen ;-)

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:22

Shenavallie, het zijn inderdaad 1460W's. Ik weet dat ze ingelopen moeten worden maar denk echt dat ik aan dat losse stofje zit wat er in zit.. De rechterkant knelt namelijk helemaal niet.
Vind ze echt te leuk om terug weg te doen... Twijfel twijfel :') Nog even een dag aankijken

Flowery

Berichten: 2445
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:43

Weten jullie trouwens hoe het model 1460 valt? Ik heb namelijk maat 35 en op de site hebben ze alleen 34 of 36 :') En nu staat op Spartoo dat ze een maat groter vallen (dus dat 36 valt als een 37, en mij dus veel te groot zal zijn). Wie heeft hier ervaring mee?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:46

Geen last van! Ik heb maat 40 marde lakzwarte zijn aan de tenen zelfs aan de krappe kant. De witte die ik vandaag heb gekregen daaraan tegen vallen weer goed! Beide 1460 model

Flowery

Berichten: 2445
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:49

_mexx_lady_ schreef:
Geen last van! Ik heb maat 40 marde lakzwarte zijn aan de tenen zelfs aan de krappe kant. De witte die ik vandaag heb gekregen daaraan tegen vallen weer goed! Beide 1460 model

Oké top! Dan moet 36 bij mij goed zitten, ik heb liever wat ruimere schoenen dan te strak :) En de kindermaten hebben ook allemaal zo'n ritsje aan de zijkant wat het iets kinderlijk maakt haha.

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 15:25

Hoe maken jullie je dr Martens eigenlijk schoon? Ik vet ze altijd in en gebruik de protection spray maar het leer begint toch nog raar te rimpelen.

Shenavallie
Berichten: 11579
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:36

mie123gie schreef:
Hoe maken jullie je dr Martens eigenlijk schoon? Ik vet ze altijd in en gebruik de protection spray maar het leer begint toch nog raar te rimpelen.

Vochtig doekje, klaar! :D

Shenavallie
Berichten: 11579
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:39

Shenavallie schreef:
DeMolenhoek schreef:
€60 exclusief verzenden. Ze waren nieuw €129.99.

Ik ga manlief even heel lief aankijken, want ik heb vrij recent nog een paar lederen gekocht. Ik hou je op de hoogte! ;)

@ DeMolenhoek: Ik moet afhaken... zowaar had mijn man het voor dat bedrag nog over gehad, maar hij is bang dat het een miskoop is qua maat. "Je gaat niet voor niets in de winkel passen, omdat je in het verleden al meerdere keren aan de hand hebt gehad dat ze anders vielen. Nu wil je eigenlijk een te grote maat kopen...". Tja, daar heeft hij gelijk in. Heel verhaal, maar heel kort dus: het gaat niet door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 07:14

Nou, ik heb ze dus niet verkocht gekregen aan -50%, heb besloten ze nu te gebruiken om paard te rijden. Ze zitten daarbij heerlijk trouwens :p

Shenavallie
Berichten: 11579
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 08:00

DeMolenhoek schreef:
Nou, ik heb ze dus niet verkocht gekregen aan -50%, heb besloten ze nu te gebruiken om paard te rijden. Ze zitten daarbij heerlijk trouwens :p

+:)+

Shenavallie
Berichten: 11579
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 08:01

Zag de nieuwe kleuren van Pascal: vind de Aqua erg leuk! Nu draag ik nooit Aqua-kleurige kleding, maar er moet vast iets in mijn kast hangen waar het bij zou passen. Balen dat ik een afspraak met manlief heb gemaakt...... -O-

Anoniem

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:28

Ik wil nog steeds graag rode 1460's, maar twijfel over hetzelfde. Ben bang dat ze nergens bij staan :+

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:52

Rood staat altijd mooi onder wit en zwart.. Maar inderdaad een gewaagde kleur!

Anoniem

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:58

Ik wil dan wel de bordeaux rode dus dat scheelt al wel weer. Draag veel zwart dus dat moet ook wel lukken. Maar alsnog.. Vind 150 euro zo veel geld voor schoenen waarvan ik bang ben dat ik ze nooit ga dragen :')

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 11:04

Ik koop ze gewoon :')
Ik doe alles overal onder. Meestal mijn zwarte lakkers. Dat is het makkelijkst.