Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 12586
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 19:30

http://www.drmartens.com/nl/p/clothing- ... r-backpack
ik ben verliefd op deze tas <3

Helaas kan ik het geld momenteel echt niet missen, dus het blijft bij kijken |(
Edit: Ik zie dat de link het niet goed doet, het is de small lach backpack, de zwarte met wit motiefje op de randjes <3

Shenavallie
Berichten: 11611
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:39

sevke schreef:
Ik heb 2 januari een paar besteld op de originele site en ze zijn nog steeds niet verzonden. Heb wel al een berichtje gekregen dat er vertraging zit in de verzending, maar dit duurt toch wel heel erg lang. Iemand ervaringen mee?

Kan wel 3 weken of langer duren inderdaad, daarom ga ik liever naar de winkel (Amsterdam of Duitsland). En retourneren bij een foutieve maat of 'toch niet zo leuk' duurt net zolang. Dus je bent een aardige tijd je geld kwijt, maar je krijgt het uiteindelijk wel terug (mits je de retour procedure goed hebt doorlopen).

Shenavallie
Berichten: 11611
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:42

Jolien87 schreef:
Shenavallie schreef:

Maat 7 (hou van een beetje ruimte). Die van de geborduurde zou inderdaad de goede maat zijn, maar ik ben voor mijzelf niet zo dol op teveel print op mijn schoenen (vind ze wel heel gaaf!). Wat? 10 euro? Dat is wel heeeeeeeeeel erg weinig. :')


Ah jammer.
Ik heb ze destijds in de shop in Londen gekocht en was er ook helemaal weg van. Nog steeds hoor, maar ze passen niet meer bij mijn huidige kledingstijl.
Inmiddels is er via de facebookpagina al €115,- op geboden en op de gewone zwarten €50,-. :wow:

Oh, dat nieuwe bod is al veel beter! :j

Jolien87

Berichten: 17488
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 22:06

Zeker. :j Ik heb ze inmiddels verkocht voor €125,- en de zwarten staan gereserveerd voor €65,-.

Shenavallie
Berichten: 11611
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 17:38

Top! :j

Jolien87

Berichten: 17488
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:24

Ik was even vergeten hoe pijnlijk het is om ze in te lopen maar ik heb me er nu toch aan overgegeven. Ze staan al maanden ongebruikt te wachten tot ik de moed bijeen zou rapen. Ze zijn ongelooflijk smal op de wreef maar volgens de reviews lopen ze nog uit.

Afbeelding

Shenavallie
Berichten: 11611
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:45

En anders toch maar verkopen, zodat je een paar kunt kopen dat wel redelijk goed zit? Ik heb met die van mij (Pascal) nauwelijks problemen met inlopen en dit is toch wel paar nummer zoveel. Als ik me herinner hoe ik vroeger 1460's inliep.... drama! Gelukkig heb ik dat nu niet meer met deze leest. *\o/*

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:48

Echt zo leuk! Heb vandaag echt van 5 mensen te horen gekregen dat ik leuke schoenen aan had.

Werk in de thuiszorg en voornamelijk bij ouderen. Echt geweldig dat die oudjes mijn dokkies zo leuk vinden!

Het zijn trouwens gewoon zwarte doc's

Jolien87

Berichten: 17488
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:09

Shenavallie schreef:
En anders toch maar verkopen, zodat je een paar kunt kopen dat wel redelijk goed zit? Ik heb met die van mij (Pascal) nauwelijks problemen met inlopen en dit is toch wel paar nummer zoveel. Als ik me herinner hoe ik vroeger 1460's inliep.... drama! Gelukkig heb ik dat nu niet meer met deze leest. *\o/*


Deze staan bekend om de smalle wreef dus het is even doorbijten. De voetmaat is wel goed dus een grotere maat gaat niks uitmaken.

Leuk mexx_lady!

Shenavallie
Berichten: 11611
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 12:18

Helpt het om je veters rondom je wreef losser te laten? Al is het maar iets...

Jolien87

Berichten: 17488
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:38

Nee het is echt de schoen zelf, om precies te zijn de naad die bovenop de voet zit. Maar bedankt voor het meedenken. :)

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:40

Jolien dat probleem heb ik ook met mijn witte lak Doc's. Is ook de reden geweest om ze meermaals te koop te zetten maar zonder succes.

Maar is dit iets wat je er echt uit kan lopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:43

Jolien87 schreef:
Nee het is echt de schoen zelf, om precies te zijn de naad die bovenop de voet zit. Maar bedankt voor het meedenken. :)

Ik heb dit ook gehad hoor. Met mijn 1460's dacht ik echt dat ze nooit lekker gingen zitten, de wreef was veel te krap terwijl ik smalle voeten heb en juist een lage wreef vergeleken met bijvoorbeeld mijn zusje. Uiteindelijk is dat wel helemaal goed gekomen, dus lijkt me dat dat hier ook gaat gebeuren :)

Shenavallie
Berichten: 11611
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 16:58

Jolien87 schreef:
Nee het is echt de schoen zelf, om precies te zijn de naad die bovenop de voet zit. Maar bedankt voor het meedenken. :)

Sommige schoenenwinkels (vaak de wat duurdere) kunnen ze ook voor je stretchen. Dat gaat natuurlijk niet in cm's, maar misschien net genoeg.

Fair
Berichten: 3563
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 11:15

Hey! mag ik mij melden? :D

Ik heb sinds vorige week dinsdag mijn eerste docs, ik heb donkerbruine 1460's met geel/bruine veters. :)
Nu ben ik helemaal vergeten om insmeerspul mee te nemen, dus ik heb hier in de stad insmeerspul gehaald alleen het werkt niet? Ze zien er nu al uit of ik ze een halfjaar heb? :o Heeft iemand hier een goed alternatief voor? :( Ik vind het best jammer.

Verder zitten ze lekker en heb ik ze helemaal niet heel erg hoeven in lopen. ik kan ze nergens op internet vinden dus geen idee hoe ze verder heten.

Afbeelding

Jolien87

Berichten: 17488
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 11:22

_mexx_lady_ schreef:
Jolien dat probleem heb ik ook met mijn witte lak Doc's. Is ook de reden geweest om ze meermaals te koop te zetten maar zonder succes.

Maar is dit iets wat je er echt uit kan lopen?


Als ik de recensies moet geloven op Zalando dan lopen ze nog uit dus ik heb goede hoop. Ik draag ze nu alleen in huis zodat ze mooi blijven in het geval ze toch niet fijn gaan zitten. Daarnaast is het thuis makkelijker om ze uit te trekken als het echt niet meer gaat.

Welkom Fair, leuk dat je mee wilt kletsen. Ik heb die docs ook en ze zijn van een apart soort leer gemaakt, ik vind het altijd een beetje wax achtig aanvoelen. Waarmee heb je ze ingesmeerd? Ik heb 'wonder balsem' van Dr. Martens zelf en die werkt super, daar knappen m'n docs altijd weer van op.

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 15:12

ik heb een paar nieuwe lage doccies gekocht. Heb ze een namiddag aangehad, maar ik heb mij daar nu toch een ENORME blaar boven mijn hiel. Onmogelijk van ze nu te dragen, zelfs met compeed doet het vreselijk pijn.
Iemand tips ? Want ik heb nu toch echt veel moed nodig om ze nog eens aan te doen, en zo raken ze nooit ingelopen... :(

Warboel
Berichten: 14699
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 17:34

Bij Kruidvat hebben ze zwarte inlegkruisjes, als je die in de hiel van je schoen plakt zijn ze wat zachter :) ken meerdere mensen die zo hun Docs ingelopen hebben :))

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 16:10

Tx!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 19:19

Oh ik wil die bruine ook hebben :+: weet iemand hoe dat model/kleur heet? Na 2 jaar in strijd te zijn geweest met m'n huidige doccies heb ik ze eindelijk ingelopen, dus een nieuw paar durf ik nu wel weer aan.. :Y)

Anoniem

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 21:54

Ik denk dat het gewoon de 1460's of de Pascals in bruin zijn Rebec!

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 16:01


Fair
Berichten: 3563
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:45

Jolien87 schreef:
Welkom Fair, leuk dat je mee wilt kletsen. Ik heb die docs ook en ze zijn van een apart soort leer gemaakt, ik vind het altijd een beetje wax achtig aanvoelen. Waarmee heb je ze ingesmeerd? Ik heb 'wonder balsem' van Dr. Martens zelf en die werkt super, daar knappen m'n docs altijd weer van op.


Thanks! Ze zijn inderdaad van een apart soort leer. Ik heb ze met inderdaad een soort wax ingesmeerd. Maar het helpt niet echt, dus ik heb net dat wonder balsem besteld!

Ik weet niet welk type het verder is, alleen dat het 1460's zijn en niet de standaard bruine. En handig die link war ze 100 zijn! ik heb er wel wat meer voor betaald haha

Ze lopen trouwens heerlijk <3 Heb misschien de eerste 2 dagen pijn gehad. Nu zitten ze al als wolkjes <3

Jolien87

Berichten: 17488
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:51

Fair schreef:
Jolien87 schreef:
Welkom Fair, leuk dat je mee wilt kletsen. Ik heb die docs ook en ze zijn van een apart soort leer gemaakt, ik vind het altijd een beetje wax achtig aanvoelen. Waarmee heb je ze ingesmeerd? Ik heb 'wonder balsem' van Dr. Martens zelf en die werkt super, daar knappen m'n docs altijd weer van op.


Thanks! Ze zijn inderdaad van een apart soort leer. Ik heb ze met inderdaad een soort wax ingesmeerd. Maar het helpt niet echt, dus ik heb net dat wonder balsem besteld!

Ik weet niet welk type het verder is, alleen dat het 1460's zijn en niet de standaard bruine. En handig die link war ze 100 zijn! ik heb er wel wat meer voor betaald haha

Ze lopen trouwens heerlijk <3 Heb misschien de eerste 2 dagen pijn gehad. Nu zitten ze al als wolkjes <3


Ik vond ze ook al direct heerlijk lopen, toch bijzonder hoe dat per paar verschilt. Helaas zitten ze inmiddels onder de verf na onze verhuizing van een jaar geleden. := Maar gelukkig heb ik nog tal andere paren in de kast staan. Misschien dat ik ze ooit nog eens voorzie van een nieuw laagje leerverf.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 17:02

Ik wil deze doc's verkopen maar weet niet goed hoeveel ik ervoor kan vragen.
Heb je nog geen 10x aan gehad, maar helaas staan er wel wat krasjes op.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding