Stappenteller

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tova

Stappenteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 21:23

Ik ben opzoek naar een simpele stappenteller, calorieën tellen hoeft niet perse maar hij moet wel goed de stappen tellen.
Maar hij moet betaalbaar zijn :') Ik studeer en heb geen breed budget.

Hij moet het liefst aan mijn broek kunnen, snap niet helemaal hoe hij aan je pols kan meten hoeveel stappen je hebt gezet :')

Ik wil echt max €20,- eraan uitgeven, liever €10/15,-

Wie weet waar ik er een kan halen?

Destination

Re: Stappenteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:27

Kruidvat of Trekpleister heeft ze ook wel eens! Action vast ook wel, maar ik weet niet hoe die kwaliteit is.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:44

Mijn huidige heb ik bij de Kruidvat vandaan, bij de prijsmepper hadden ze hem ook (maar die winkel zit niet overal). Hij is zeker niet 100% correct, maar hij was ook niet duur en er zit ook een calorieenteller en wat andere opties op. Ik weet niet of die standaard in het assortiment zit, maar als ik er naar google dan kom ik wel meerdere plaatjes tegen (scans uit folders e.d.) dus volgens mij hebben ze hem af en toe wel?

Deze heb ik
http://static.voordeelmuis.nl/img/jpg/1493/1493386.jpg

Edit: hij heeft aan de achterkant een clipje waarmee je hem aan je broek of riem zou kunnen hangen, maar als ik een tip mag geven: maak hem wel goed vast want die van mij is er al een paar keer af gevallen!

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:49

Ik heb de app pacer op mijn telefoon gezet. Is ook een stappenteller en ik heb mn tel bijna altijd bij mij.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:51

Ik had er één gratis, maar was echt voor de luieriken: zat je aan tafel en bewoog je 5 keer je arm heen en weer, had je direct 5 stappen extra, maar liep je 10x rond je eetkamer, dan kwam er geen stap bij. Was vooral geschikt voor volleerde pintpakkers dus. :)

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 22:59

frensje schreef:
Ik heb de app pacer op mijn telefoon gezet. Is ook een stappenteller en ik heb mn tel bijna altijd bij mij.

Ik heb ook een stappenteller app op mijn telefoon, maar waar ik hem vooral wil gebruiken is op stage, en daar zit mijn telefoon gewoon in mijn tas :')

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 01:14

De Action had er wel altijd eentje.. Ben toevallig pas op zoek geweest. Ze hadden wel een soort armband, die was 28 Euro. Maar ik wil dus ook echt een simpele zoals jij bedoelt.. Voor op m'n werk :)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 02:35

decathlon, voor 10 euro, met afstand, calorien etc er op. Ben ik heel tevreden over :j