) Nou ja fijn leuk dat er nog een stagair is. Ik had niets tegen hem tot een paar dagen terug. We moesten mappen ordenen in een magazijn en dat ging niet bepaald makkelijk al helemaal niet met mijn rekenkunsten. Op een gegeven moment wou hij er vandoor om een pauze te houden. Ik zei dus ''ach laten we dit even af maken is zo klaar'' maar hij ''nee, ik wil een pauze''. Ik zeg: ''je kan niet zomaar een pauze gaan houden'' hij: ''als ik een pauze wil houden ga ik pauze houden'' hij vlucht het magazijn uit en komt even later terug met de mededeling dat hij gevraagd had of hij een pauze mocht houden en of ik dan ook mee kwam. Ik heb toen nee gezegd omdat ik het werk af wou hebben en er alleen maar verwarring zou komen als je er nu bij weg zou lopen. Dus die jongen is hem gesmeerd en heeft me 45 min in het magazijn laten zwoegen terwijl hij pauze zat te houden. Komt de man aanlopen die ons aanstuurt bij die klus blijkt dat de jongen helemaal niet heeft gevraagd om pauze te houden en er gewoon vandoor is gegaan. Niet veel later na dat die man is geweest komt hij binnen om me nog even te helpen... ja leuk ik heb alles af en moet nog 4 mappen op een plank zetten lekker is dat. De hele tijd liep hij al te zeuren dat hij een pauze wou, dat het zo hard werken is en da hij wel hoopt dat hij een stage vergoeding krijgt want hij vond het werk zo belachelijk... ja juist, het hoort gewoon bij je werk hier op stage.Nu net vroeg de vriendin of iemand mee ging thee halen. Ik besloot niet te gaan want iedere keer als ik op sta van mijn stoel moet ik naar de wc. Heel vervelend, het kan niet gezond zijn dat ik zo vaak moet. En als ik meer water ga drinken dan moet ik nog vaker dus ik schud mijn hoofd. Maar die jongen zag mijn nee schudden niet en het eerste wat hij doet na dat ze het vraagt is mijn naam roepen. Dat ik maar met haar mee moet omdat hij net al de hele tijd aan het werk is geweest. Ja hallo, hij is niet de enigste die aan het werk is. Ik ben ook wel aan het werk maar achter mijn laptop met een logo. Zit hij daarna te roepen dat ik een luilak ben. ''He luilak, luilak, luiererd'' De hele tijd door. Hoezo kinderachtig? Dus op dat punt besloot ik hem te negeren. Ik ben hem een beetje zat. Telkens heeft hij van die rare opmerkingen. Ik vind hem echt vervelend en ben blij als ik aan het einde van de dag naar huis toe kan, word zo moe van die vent. Ik wil ook niet vervelend lopen doen tegen mijn baas over hem. Vind dat zo 'klikken' en klikken hoort niet. Ben volwassen genoeg dat ik het zelf ook kan oplossen... maar hoe?!

ik laat hem toch ook maar ik kan het toch nog wel vervelend vinden.
het is niet klikken, maar vragen om handvatten hoe je hiermee om kan gaan.