Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amado7

Berichten: 10733
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 11:56

Bah hier baal ik echt weer van. Elke keer gezeur bij de Veromoda, met giftcard en fashion cheque. Eindelijk mijn bestelling kunnen plaatsen, krijg ik in 1 keer eencadeaubon via de mail. Blijkt dat 1 shirtje niet wordt meegeleverd, die ik graag wilde. Terwijl hij op de site gewoon nog te bestellen is. Maar aan de telefoon zei ze dan is hij er vast niet meer. Kan hem wel proberen opnieuw, maar moet nu weer verzendkosten erbij betalen omdat ik nu minder besteed dan 50 euro. Verdraaid nog aan toe.

https://www.veromoda.com/nl/nl/vm/shop- ... ite_660086

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:27

xRoosss schreef:
Ik heb toevallig gisteren dit jurkje besteld voor een bruiloft, komt uit de Zalando Lounge van €80 voor €29 :D komt uit de sale van Miss Guided, zeker een aanrader om je daar aan te melden! Komen heel vaak hele goede aanbiedingen voorbij.

[ [url=m/QVNx0c.jpg]Afbeelding[/url] ]

En net als Dewi vind ik lange mouwen echt heel fijn! En ik gooi er nog een taille riem omheen en wat sieraden om het af te maken.

Afgelopen zomer heb ik deze aan gehad, komt van een boetiekje in Rotterdam: Elle Voudrait, zeker een aanrader om hun webshop/insta/Facebook te bekijken, altijd een hele mooie collectie, wel wat prijzig:

[ [url=m/vhZDBo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die eerste jurk is wel kort voor op een bruiloft. Wellicht heeft ze hele lange benen, maar waarschijnlijk ook weinig kont dus dan verlies je daar weer lengte.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 14:24

Hi ladies, vraagje.

Ik heb van mijn fysio het advies gekregen om voorlopig alleen nog Nike Air Max te dragen i.v.m. de demping en de helling in de zool. Maar ik vind ze eigenlijk niet zo mooi :')
Nu ben ik dus op zoek naar een paar wat ik wel oké vind, maar vroeg me af of jullie nog tips hebben?
Het moeten Air Max 1, 95 of 97 zijn.
En hoe draag je zoiets een beetje leuk/netjes naar werk?

Ik heb nu deze 1 JP, 95 PRM en de 95 LX op het oog:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alaskan

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 15:20

@frummels, dat lijkt me best moeilijk om nog netjes naar werk te dragen haha, vooral om dat te laten passen met sommige nette outfits die jij draagt (heb de outfits wel eens gezien in het andere topic).

Afbeelding

Afbeelding

Deze outfits heb ik net gevonden en vind ik nog best wel netjes en leuk, maar geen idee wat voor kleren je verder hebt/wil dragen :)

Zijn wel winter outfits :')

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 15:40

Ik heb wel zo een soort broek als op de eerste foto. Een paperbag. Daar kan het inderdaad wel leuk bij denk ik ja! :j Dankjewel

Ik kwam/kom niet verder dan een nette blauwe of zwarte jeans met een blousje en zelfs dat vind ik al ingewikkeld met deze schoenen. :+

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 22:22

Oeh lastig! Toch ben ik wel benieuwd naar de beweegredenen van je fysio, want er zijn genoeg andere schoenen met een goed voetbed. Die geen slechtere demping hebben dan de Nikes en ook gewoon voldoende hielheffing :).

Maar lastig schoen wel! Ik heb ook wel eens een paar gehad, maar kon ze moeilijk combineren ook. Ik vind de onderste dan nog het leukst :)

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 22:43

Frummels schreef:
Hi ladies, vraagje.

Ik heb van mijn fysio het advies gekregen om voorlopig alleen nog Nike Air Max te dragen i.v.m. de demping en de helling in de zool. Maar ik vind ze eigenlijk niet zo mooi :')
Nu ben ik dus op zoek naar een paar wat ik wel oké vind, maar vroeg me af of jullie nog tips hebben?
Het moeten Air Max 1, 95 of 97 zijn.
En hoe draag je zoiets een beetje leuk/netjes naar werk?

Ik heb nu deze 1 JP, 95 PRM en de 95 LX op het oog:

[ [url=m/Lo1wtP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eRl0Bq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ukRIdg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toch is dit hartstikke in de mode nu onder van alles, ook zeker jurkjes en rokjes! Kijk maar eens op een aantal Facebook/insta pagina’s van winkels. Ik zie heel veel sneakers. Vind de laatste die je stuurt echt heel leuk!

Sannens
Berichten: 1413
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 22:46

Die air max 1 zijn het minst lomp van deze drie en daardoor automatisch het beste te combineren. Dat is echt hèt model in NL en kan bijna onder elke standaard broek met trui/shirt/blouse combinatie.

Het mooiste is dan wel dat je je broek oprolt, en je broek dus niet direct op je schoen laat vallen. Dat staat fris. Een kortere broek die net boven je enkels valt kan ook goed. Wel is het het mooiste als hij skinny of iig redelijk aansluitend is.

Ook jurkjes en rokjes zijn vaak prima te doen. Sportief en comfortabel is in de mode!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 15:51

@Sannens: oprollen lukt bij mij meestal niet, omdat al mijn broeken te kort zijn :+ (Ik heb lengtemaat 36, maar die zijn nogal moeilijk te vinden in stretch). Maar goede tips ja, dankjewel!

@Dewi: Naar zijn mening zijn dat de beste schoenen voor mijn aandoening op dit moment. Ik heb nu braaf gedaan wat hij zei en sinds de behandeling van afgelopen woensdag kan ik voor het eerst in weken/maanden weer zelf mijn schoenen en sokken aantrekken 's morgens - dat resultaat heeft tot aan toen nog niemand voor elkaar gekregen - dus ik geloof voor nu even alles wat hij zegt. :D


Ik heb alle drie de schoenen besteld en ze komen volgende week binnen. Dan kan ik ze thuis even passen met wat kleding uit mijn kast om te zien wat het beste staat en natuurlijk welke het fijnst zitten.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 11:59

Vraagje, hoe is jullie ervaring met de kleding van NIKKIE?

Ik heb in een opwelling een aantal dingen besteld, super mooie kwaliteit maar zo duur.
Shirtje van 60 euro en een jurkje van t-shirt stof van 70 euro telt best lekker door.

Maar af en toe mag je jezelf een wat gunnen, maar dan wil ik dus wel weten of het goede kwaliteit is en lang mooi blijft.

Goede kleding was ik enkel op 30 graden, drogen aan de lucht en soms strijken :+

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 12:06

_mexx_lady_ schreef:
Vraagje, hoe is jullie ervaring met de kleding van NIKKIE?

Ik heb in een opwelling een aantal dingen besteld, super mooie kwaliteit maar zo duur.
Shirtje van 60 euro en een jurkje van t-shirt stof van 70 euro telt best lekker door.

Maar af en toe mag je jezelf een wat gunnen, maar dan wil ik dus wel weten of het goede kwaliteit is en lang mooi blijft.

Goede kleding was ik enkel op 30 graden, drogen aan de lucht en soms strijken :+


Ik heb er goede dingen over gehoord. Vind alleen de jurkjes vrij kort vallen.

xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 12:09

_mexx_lady_ schreef:
Vraagje, hoe is jullie ervaring met de kleding van NIKKIE?

Ik heb in een opwelling een aantal dingen besteld, super mooie kwaliteit maar zo duur.
Shirtje van 60 euro en een jurkje van t-shirt stof van 70 euro telt best lekker door.

Maar af en toe mag je jezelf een wat gunnen, maar dan wil ik dus wel weten of het goede kwaliteit is en lang mooi blijft.

Goede kleding was ik enkel op 30 graden, drogen aan de lucht en soms strijken :+

Nikkie heb je een goede aan! Heb er hier behoorlijk wat van liggen en de producten zien er stuk voor stuk nog hartstikke mooi uit. Vervagen ook echt niet kwa kleur en ook na vaak dragen zouden ze zo nog als nieuw door kunnen. Maar misschien zie ik het ook weer te rooskleurig mbt. het merk gezien ik een echte fan van het merk ben :+

roxiie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 12:49

Kwaliteit van Nikkie blijft echt goed, ben er erg tevreden over en is z’n geld wel waard!

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-19 14:07

roxiie schreef:
Kwaliteit van Nikkie blijft echt goed, ben er erg tevreden over en is z’n geld wel waard!


Eens.

Maar de 'tshirtjes zou ik laten hangen. Die zijn niet bijzonder en al helemaal niet voor die prijs.

Doubtless

Berichten: 8490
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 14:39

Die jurkjes vallen inderdaad super kort, ik kan ze niet aan :n ben benieuwd mexx, jij bent ook vrij lang toch?

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 15:00

Doubtless schreef:
Die jurkjes vallen inderdaad super kort, ik kan ze niet aan :n ben benieuwd mexx, jij bent ook vrij lang toch?


Ik kan ze ook niet aan. Ben 1.80 met flinke billen dus bij mij is het een soort fout verkleedjurkje omdat mijn billen er letterlijk voor de helft onderuit komen :=

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 15:01

Hmmm dat viel bij mij precies nog mee... ik ga zl even proberen een foto te maken haha

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33818
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 15:20

Ligt ook aan het model! Ik heb ook een Nikkie jurk en ben dus 1.83 met flinke heupen en billen. :)

Afbeelding

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 15:24

Die zit mooi inderdaad. Ik had die ene besteld met een wijde onderkant. Zwart met blauwe strepen. Dat was dus niks bij mij :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33818
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 15:38

Jaa dit is een L geloof ik. Maar die is helaas al te groot aan het worden... en een M is dus altijd te kort bij mij. ;(

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:27

Ik lees graag mee als dat mag. Na 2 kinderen is mijn garderobe aan vervanging toe, maar heb ik mijn figuur nog lang niet terug. Lees dus graag mee om inspiratie op te doen. Wil nu niet teveel geld kwijt zijn, omdat ik graag nog zon 10 kg zou willen afvallen.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 18:18

Lang leve geen spiegel in huis hebben... in ieder geval, deze is lang genoeg haha


Afbeelding

Afbeelding
Ik sta nu voorover gebogen, hij komt echt op 10cm van de knie ofzo!

Afbeelding
En mijn nieuwe schatjes. Nike Jordan retro 1 low

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 20:01

_mexx_lady_ schreef:
Vraagje, hoe is jullie ervaring met de kleding van NIKKIE?

Ik heb in een opwelling een aantal dingen besteld, super mooie kwaliteit maar zo duur.
Shirtje van 60 euro en een jurkje van t-shirt stof van 70 euro telt best lekker door.

Maar af en toe mag je jezelf een wat gunnen, maar dan wil ik dus wel weten of het goede kwaliteit is en lang mooi blijft.

Goede kleding was ik enkel op 30 graden, drogen aan de lucht en soms strijken :+


De kwaliteit is geweldig, zeker van de typische 'nikkie stof'. De gewone t shirts vind niet bijzonder.

De jurkjes en rokjes vind ik wel heel mooi!

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 20:18

Help! Ik zoek een witte blouse/top van een mooie soepelvallende, niet doorschijnende, zware stof (dus geen mesh/van dat typische blousejes spul haha). Maar dat schijnt nog niet mee te vallen. Ik wil heel graag zelf een mooie split maken achterop, maar daarvoor moet de stof wel zwaar zijn (die combinatie die ik wil is al helemaal onvindbaar, dus kwam ik op het ingenieuze idee om het zelf te maken. Maar alleen het shirt zelf is al onvindbaar).

Wat ik wil maken (maar dan met mouwtjes):
Afbeelding

Wat ik zoek:
Afbeelding
Maar dan betere kwaliteit/hogere hals

Weet iemand waar je een fatsoenlijke kwaliteit shirt kan halen, wat soepel en zwaar valt, en binnen de €35 is :o :D

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 08:29