Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:26

Leuk Jen!
Ik koop eigenlijk altijd pas zomerkleding als het ook echt zomer wordt. Meestal pas rond mei/juni. Nu is het nog van die tussenkleding.

Bij de kruitvat hadden ze trouwens een hele grappige maxidress.

xSannee

Berichten: 4350
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:27

Leuk die ketting!
Inderdaad een fijne jurk, short, leuke blousjes e.d. gewoon lekker rondkijken, dat werkt bij mij beter dan gericht ergens naar zoeken.

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:28

Nou ja ik ga dan ook mee kletsen! :D
Gaaf zo'n hoed! ik had er laatst een gezien bij de H&M, getwijfelt en uiteindelijk toch niet gekocht! :)
Gaaf die ketting! :D
Ik ga vrijdag de stad in voor mijn nieuwe zomer kleren! Ik ben al een beetje op internet aan het zoeken, maar niks lijkt mij echt mooi te staan. even ter info: Ik ben 1.80 lang en weeg een krappe 45 kilo! Ik lijk dus al snel een lange slungel! (Zijn mijn moeders worden! :P )
Wel weet ik dat ik kleding moet dragen, met verschillende lengtes zodat het wat breekt!
Iemand nog meer tips? :D

Doubtless

Berichten: 8482
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:32

Het lange slungel zijn lekker omarmen ;) ik vind een skinny met zo'n wijd bij de armen gym shirt super tof als je mooi dun bent!

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:34

1.80m en maar 45kg? Ik ben ook 1.80m, maar weeg iets minder dan het dubbele haha.

Ik weet niet echt bepaalde dingen die bij een lange slungel passen. Gewoon lekker kijken wat je leuk vind en wat lekker zit ;)

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:38

Doubtless schreef:
Het lange slungel zijn lekker omarmen ;) ik vind een skinny met zo'n wijd bij de armen gym shirt super tof als je mooi dun bent!

Bedankt! Ik ga er zeker naar kijken! :D
Ik vind het wel jammer aan de ene kant hoor! :P De meeste jurkjes staan mij totaal niet, terwijl ik dat juist het leukste vind om te dragen! Met gewone gympen er onder! :j

san4nie
Berichten: 3565
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:40

Ik kom hier ook even mee lezen en inspiratie op doen. Ik heb op zich best veel leuke kleren, maar weet het niet altijd goed te combineren.
Gisteren was ik ook even aan het winkelen, maar heb uiteindelijk niks gekocht, kan de laatste tijd niks leuk meer vinden. Vind niks meer leuk lijkt het wel..

45 kg? Je mag wel een stukje van mijn bil.. Ik vind het soms ook lastig om iets te vinden wat goed bij mijn figuur past.

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:40

Aah thanks meiden! Ik ga nog voor mijn eerste festival van het jaar even snel langs de winkels om een hoedje te scoren ;).

Die ketting is echt zo gaaf! :oo Heb je die ook al binnen?

Doubtless

Berichten: 8482
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:55

Iejoor schreef:
Bedankt! Ik ga er zeker naar kijken! :D
Ik vind het wel jammer aan de ene kant hoor! :P De meeste jurkjes staan mij totaal niet, terwijl ik dat juist het leukste vind om te dragen! Met gewone gympen er onder! :j


Ja dat begrijp ik wel! Maar het is onwaarschijnlijk dat er veel verandering in gaat komen (tenminste, ik ga er vanuit dat je moeilijk aankomt) dus dan kan je er maar beter blij mee zijn dan streven naar het gemiddelde figuur! Jurkjes kunnen ook hartstikke leuk zijn joh; voordeel van dun zijn is dat korte modellen je waarschijnlijk mooi staan (slanke lange benen?)

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:55

TammyVN schreef:
Hoi! Wat leuk, een nieuw topic! :)

Ik heb ook gelijk een vraagje, ik zoek een heel leuk zwart hoedje voor komend festival seizoen.. Zoiets:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Waar kan ik dit vinden? :) Beetje rond gekeken op internet, maar nog niet echt 'het' hoedje gespot!
Heb net wel flink inkopen gedaan op Pull&Bear <3.


Ik heb er eentje van Bershka, 18 euro. Zelfde als onderste plaatje, links.

Jamiefris

Berichten: 885
Geregistreerd: 11-11-08
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:01

Hoi :o

Ik wil me hier graag nieuwe melden. Ben altijd heel erg zoekende naar kleding en ben benieuwd of ik hier dan wat tegen kom of dat iemand tips heeft? Heb namelijk wel een maatje meer en ben vrij klein.

Edit ; heb maat 42 en ben 1.65 groot

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:10

Doubtless schreef:
Iejoor schreef:
Bedankt! Ik ga er zeker naar kijken! :D
Ik vind het wel jammer aan de ene kant hoor! :P De meeste jurkjes staan mij totaal niet, terwijl ik dat juist het leukste vind om te dragen! Met gewone gympen er onder! :j


Ja dat begrijp ik wel! Maar het is onwaarschijnlijk dat er veel verandering in gaat komen (tenminste, ik ga er vanuit dat je moeilijk aankomt) dus dan kan je er maar beter blij mee zijn dan streven naar het gemiddelde figuur! Jurkjes kunnen ook hartstikke leuk zijn joh; voordeel van dun zijn is dat korte modellen je waarschijnlijk mooi staan (slanke lange benen?)

Ja, ik val onbewust sneller af, dan dat ik aan kom! Jup! Ik heb al 1 jurkje gescoort een maand terug ofzo:
http://www.hm.com/nl/product/89810?arti ... le=89810-E
Alleen dan in nog wat donkerder en met allemaal kleine stipjes erop! Maar wel dat figuur! :D Was toen in de sale :')

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:19

Yay nieuw topic.
Leuke OP.

xRoosss

Berichten: 1645
Geregistreerd: 04-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:33

Nou, F21 pest mij -O-

Afbeelding

Laris, wauw prachtige ketting is dat <3

Welkom iedereen! :D

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:46

Juwwww ik meld me ook weer :)
Nog een bijvoeging voor de schoenensites: Sarenza.nl
Heb er zondag iets besteld en super snelle service. gratis verzendkosten en retour is ook gratis :D

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:46

Drunksheep schreef:
TammyVN schreef:
Hoi! Wat leuk, een nieuw topic! :)

Ik heb ook gelijk een vraagje, ik zoek een heel leuk zwart hoedje voor komend festival seizoen.. Zoiets:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Waar kan ik dit vinden? :) Beetje rond gekeken op internet, maar nog niet echt 'het' hoedje gespot!
Heb net wel flink inkopen gedaan op Pull&Bear <3.


Ik heb er eentje van Bershka, 18 euro. Zelfde als onderste plaatje, links.

Oehhh, zouden ze die nog verkopen? :):)

MonaLieske

Berichten: 1520
Geregistreerd: 01-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:48

Deze stille meelezer komt even jullie mooie, nieuwe topic binnenvallen. :D

Na hier enthousiaste verhalen over de superstretch high waisted skinny's van de H&M te hebben gelezen, heb ik er vandaag twee gekocht, een grijze en een witte. Super fijn model inderdaad :) maar helaas bleek de witte toch wel erg door te schijnen, dus die ga ik morgen maar terug brengen. Heeft iemand misschien een tip voor een witte skinny die niet doorschijnt en bij voorkeur high waisted is? En dat ook nog graag binnen een budget van 30, hooguit 40 euro. :P

@TammyVN: Ik vind hoedjes heel leuk, maar persoonlijk vind ik wollen of vilten hoeden wel echt te warm voor de zomer. Ik heb laatst deze http://www.bershka.com/it/it/accessori/ ... 8c746.html en nog eenzelfde soort stro/papierachtig hoedje bij & Other Stories die niet op de site staat. Ik vind dat soort hoedjes wat luchtiger voor zomerfestivals. :)

xRoosss

Berichten: 1645
Geregistreerd: 04-06-10

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:49

MonaLieske, kan je zo even niet helpen maar ik heb die witte super stretch ook besteld. Ben benieuwd _O-

MonaLieske

Berichten: 1520
Geregistreerd: 01-08-08

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:52


Tytonidae
Berichten: 949
Geregistreerd: 24-05-13

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:57

Dames, ik ben opzoek naar ervaringen over Michael Kors tassen. Modellen waar ik voornamelijk in ben geinteresseerd zijn de Selma Messenger in Medium(zwart saffiano leer) en de zwarte medium Riley!

Wat ik me vooral afvraag: Zijn ze de investering echt waard? Ik heb nog nooit een echte goede (en dure) handtas gehad, ik ben meer een tote-bag meisje! En gaan ze een beetje lang mee? :D

Ik zit momenteel echt in een megarotte periode dus ik wil mezelf zo graag treaten, haha :')

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:07

ook ik volg dit topic weer als stille meelezer.
maar ik wacht nog met smart op de high wasted crop tops combi's haha :D

xSannee

Berichten: 4350
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:17

Ik heb die superstretch high waist al in het zwart en nu lichtblauw besteld. Hoop dat het de kleur is die ik zoek.

Jammer dat die witte doorschijnt! Witte broeken begin ik niet meer aan. Ze zijn altijd al vies voor ik op bestemming ben...

MK tassen geen ervaring mee

Ik ben bang dat mijn pakketje komt als ik weg ben t weekend haha

xRoosss

Berichten: 1645
Geregistreerd: 04-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:23

Tytonidae schreef:
Dames, ik ben opzoek naar ervaringen over Michael Kors tassen. Modellen waar ik voornamelijk in ben geinteresseerd zijn de Selma Messenger in Medium(zwart saffiano leer) en de zwarte medium Riley!

Wat ik me vooral afvraag: Zijn ze de investering echt waard? Ik heb nog nooit een echte goede (en dure) handtas gehad, ik ben meer een tote-bag meisje! En gaan ze een beetje lang mee? :D

Ik zit momenteel echt in een megarotte periode dus ik wil mezelf zo graag treaten, haha :')


Jaaaa, I love m'n MK <3

Ik heb de large Sutton in zwart Saffiano leer gekocht bij de Bijenkorf. Heb hem sinds september vorig jaar en is nog steeds als nieuw. Ik wou eerst ook voor de Selma gaan maar die bleek in werkelijkheid heel klein te zijn.

De Sutton heeft drie vakken. Aan de buitenkanten vakken met rits en het middelste vak is een open vak. In een van de vakken met rits stop ik de iPad voor naar school en de andere met rits m'n portemonnee. Zijn ruime vakken vind ik :j In het open vak zitten meerdere vakjes en ook nog een vakje met rits. Maar in het open vak stop ik m'n eten en flesje drinken enzo.

Ik vind het echt de investering waard. De tas is super stevig, licht van gewicht en juiste formaat <3 vind het ook fijn dat er een schouder hengsel bij zit. Heb overigens wel die MK hanger eraf want dat is het enige wat ik opzichtig vind :') Vind het kleine merkje subtiel en mooier :j verder doe ik ook echt heel lang met tassen, wissel ook nooit tussen tassen want dat vind ik te verwarrend dus voor mij is het zeker wel de centjes waard geweest :)

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:59

Super leuke OP!
Ik lees en praat afentoe natuurlijk ook weer mee :D
Morgen word mijn h&m pakketje geleverd *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:01

Ik ben ook weer van de partij!