Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:03

Ik draag altijd sjaals dus dan zou ik ‘m open dragen! Vind het leuke jas!

Lees net dat ze ook andere kleuren hebben, ook met korting? Zou toch sneller andere kleur kopen

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:35

Heb hem uiteindelijk niet gekocht, ook niet in een andere kleur.

Ikwashier: Ja, wel met korting maar ietsje minder. Bij de Bijenkorf was hij - 25% en bij Zalando -20%.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:14

Ik kom hier even binnen vallen :o Ik heb een heel gaaf jurkje gezien, maar als ik google op ervaringen met de website dan word ik niet blij, vandaar dat ik hoop dat hier iemand is met een gouden tip voor een soort gelijk jurkje :D (Achterkant hoeft niet zo te zijn)
https://www.yoins.com/Army-Green-Cut-Ou ... 7d_2_kevin

Blue_flower
Berichten: 1931
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:22

Heb je hem al op aliexpress gezocht? Volgens mij komt veel van yoins daar vandaan.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 02:24

Als je zoekt op skaterjurk krijg je veel soortgelijke jurkjes :)

Dax

Berichten: 796
Geregistreerd: 18-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 15:40

Misschien kan iemand hier me helpen :) Ik ben op zoek naar een hemd (om onder andere kleding te dragen) met een zeer lage/volledig open rug. Het gaat mij er vooral om dat de voorkant bedekt en 'decent' is, en de rug zo open mogelijk (ik wil 'm graag dragen onder een redelijk doorschijnend topje met lage rug, om het geheel nog een beetje toonbaar te houden :)) ). Weet iemand hier waar ik zoiets kan vinden? Vooralsnog heb ik weinig succes helaas!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 15:45

ProudHorse schreef:
Misschien kan iemand hier me helpen :) Ik ben op zoek naar een hemd (om onder andere kleding te dragen) met een zeer lage/volledig open rug. Het gaat mij er vooral om dat de voorkant bedekt en 'decent' is, en de rug zo open mogelijk (ik wil 'm graag dragen onder een redelijk doorschijnend topje met lage rug, om het geheel nog een beetje toonbaar te houden :)) ). Weet iemand hier waar ik zoiets kan vinden? Vooralsnog heb ik weinig succes helaas!


Echt hemdjes zeg maar, zou ik ook niet weten. Maar misschien kun je een body dragen? Die hebben vaak een hele lage rug :) Als je die zo snel niet kunt vinden, kun je ook kijken op sites waar ze danskleding verkopen.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 22:17

Ik krijg ineens hier op bokt allemaal reclame van style lounge. Leuk spul en betaalbaar. Als ik de site zo zie zit het in Duitsland. Iemand hier ervaring ermee?

emr

Berichten: 1481
Geregistreerd: 11-12-10
Woonplaats: Tussen hei en bos in.

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:58

Afbeelding
Iemand enig idee waar ik een soortgelijk jurkje kan vinden? En heeft een van jullie ervaring met de website Little Mistress en het merk Paperdolls?

Dax

Berichten: 796
Geregistreerd: 18-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:09

Frummels schreef:
ProudHorse schreef:
Misschien kan iemand hier me helpen :) Ik ben op zoek naar een hemd (om onder andere kleding te dragen) met een zeer lage/volledig open rug. Het gaat mij er vooral om dat de voorkant bedekt en 'decent' is, en de rug zo open mogelijk (ik wil 'm graag dragen onder een redelijk doorschijnend topje met lage rug, om het geheel nog een beetje toonbaar te houden :)) ). Weet iemand hier waar ik zoiets kan vinden? Vooralsnog heb ik weinig succes helaas!


Echt hemdjes zeg maar, zou ik ook niet weten. Maar misschien kun je een body dragen? Die hebben vaak een hele lage rug :) Als je die zo snel niet kunt vinden, kun je ook kijken op sites waar ze danskleding verkopen.

Bedankt, ik ga even speuren! :)

Amado7

Berichten: 10729
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:47

Kan iemand mij helpen? :)

Ik moet over 4 weken voor afscheid van mijn opleiding iets wits aan met spijker. Alleen ik heb wel een spijkerjasje maar helemaal niets wits. Dus ik ben op zoek naar een wit jurkje, maar het is puur alleen voor dan dus om nou 40 euro te gaan betalen. Dus ik was benieuwd of iemand ergens een jurkje voor weinig weet?

Zoiets zoek ik, beetje zo'n model. alleen deze kan erg lang duren voor hij er is, dus ben bang dat hij er binnen 4 weken niet is. aliexpress ook niet dus dat durf ik ook niet te gokken.
Afbeelding

Afbeelding

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 17:29


F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:19

Hoe is bonprix inmiddels? Vroeger vond ik alles vrij vormeloos. Leuke vorm op de foto's, vierkant als je het thuis in handen had.

little_birdy
Berichten: 12229
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:35

Laatste keer nog steed aardig vormloos :j
Maandje geleden nog wat besteld

Dinniej

Berichten: 6464
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 20:51

F_Orumster schreef:
Hoe is bonprix inmiddels? Vroeger vond ik alles vrij vormeloos. Leuke vorm op de foto's, vierkant als je het thuis in handen had.

Sommige dingen zijn wel leuk, andere inderdaad vormloos.

Daarnaast ken ik geen enkele webwinkel die zo beroerd communiceert.. Mijn laatste bestelling bestond uit 1 broek en 3 vesten (bij bestellen allemaal op voorraad).
De broek werd na 2 weken geleverd, de vesten zouden binnen 3 weken worden nageleverd. Een maand later heb ik 1 vest ontvangen en een mailtje dat de rest niet meer leverbaar was. Even later een mailtje dat het vorige mailtje een fout in het systeem was en de producten dus mogelijk wel leverbaar zijn. Het is me nog steeds niet duidelijk of ik wel of niet nog 2 vesten ga ontvangen..

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:07

Dan kan je beter annuleren, kwaliteit is sowieso bagger.

Heeft bel&bo, c&a, Lola en liza ofzo niks leuks?

PollyPancake

Berichten: 478
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 23:47

Hallo! Ik kom even binnen vallen, want ik kom er net pas achter dat dit topic bestaat. Maar ik denk dat mijn vraag hier het beste past.

Ik heb een paar schoenen die ik maar 1 keer heb aangehad naar een bruiloft. Helaas moesten we toen voor de foto's over wat 'ruw terrein' lopen waardoor de zijkant van de zool beschadigd is. Omdat ze nog zo nieuw zijn vind ik dit best zonde. Weet iemand hoe ik deze beschadiging kan repareren? Of zou een schoenmaker dat bijvoorbeeld kunnen? Hieronder een paar foto's ter verduidelijking:

Afbeelding

Afbeelding

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 23:40

Hoi! Ik kom ook even binnenvallen. Ik ben op zoek naar een knalroze blazer. Niet zo'n heel lang model, want ik ben niet meeega dun (ook niet dik hoor) en best wel klein (1m60 met een kort bovenlichaam), dus zo'n lang model staat me gewoon minder mooi en ziet er lomp uit.

Nu zag ik laatst bij de Bershka deze blazer: https://www.bershka.com/nl/dames/kledin ... olorId=630

Precies wat ik zoek, ook die knalroze kleur, maaaar: maat M zat te strak om m'n schouders, echt veel te strak & maat L hield ik geen taille over en zat heel ruim. Helaas -O-

Nu ben ik vandaag wezen winkelen, maar ik zag vooral lichtroze blazers en lange modellen.. Dus ik dacht, misschien kan iemand hier mij helpen :)
Dus als jullie ergens zo'n soort blazer zien, let me know! :D

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 08:20

kirsten4 schreef:
Hoi! Ik kom ook even binnenvallen. Ik ben op zoek naar een knalroze blazer. Niet zo'n heel lang model, want ik ben niet meeega dun (ook niet dik hoor) en best wel klein (1m60 met een kort bovenlichaam), dus zo'n lang model staat me gewoon minder mooi en ziet er lomp uit.

Nu zag ik laatst bij de Bershka deze blazer: https://www.bershka.com/nl/dames/kledin ... olorId=630

Precies wat ik zoek, ook die knalroze kleur, maaaar: maat M zat te strak om m'n schouders, echt veel te strak & maat L hield ik geen taille over en zat heel ruim. Helaas -O-

Nu ben ik vandaag wezen winkelen, maar ik zag vooral lichtroze blazers en lange modellen.. Dus ik dacht, misschien kan iemand hier mij helpen :)
Dus als jullie ergens zo'n soort blazer zien, let me know! :D


De WE heeft deze kleur ook, weet alleen niet of het een lang of kort model was.

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 15:48

Kiwi_ schreef:
De WE heeft deze kleur ook, weet alleen niet of het een lang of kort model was.


https://www.wefashion.nl/nl_NL/dames-je ... or&start=1 Deze hebben ze inderdaad ! Alleen is ie in heel veel kleuren uitverkocht, en ook in het roze helaas -O- Maar hopelijk komt ie nog terug, dus zal hem zeker in gedachten houden ! :D

Als iemand nog andere suggesties weet, graag!

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 20:22

kirsten4 schreef:
Kiwi_ schreef:
De WE heeft deze kleur ook, weet alleen niet of het een lang of kort model was.


https://www.wefashion.nl/nl_NL/dames-je ... or&start=1 Deze hebben ze inderdaad ! Alleen is ie in heel veel kleuren uitverkocht, en ook in het roze helaas -O- Maar hopelijk komt ie nog terug, dus zal hem zeker in gedachten houden ! :D

Als iemand nog andere suggesties weet, graag!


Ze hebben ook echt felroze! Hij is sowieso nog bij de Wehkamp, weet alleen niet of je hem te lang vindt.

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:26

Zou iemand toevallig weten waar je teenslippers met een stoffen bandje kan kopen? Wel met dun bandje en niet zo een hele brede... Ik kan ze nergens vinden of niet in mijn maat (42). Ik ben er nog al moeilijk mee omdat ik dystrofie in mijn voet heb en daardoor niet goed schoenen kan verdragen. Ik heb ze van urban beach gehad maar die worden helaas niet meer verkocht. Uit het buitenland vind ik zeker geen probleem!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:30

tirzasarah10 schreef:
Zou iemand toevallig weten waar je teenslippers met een stoffen bandje kan kopen? Wel met dun bandje en niet zo een hele brede... Ik kan ze nergens vinden of niet in mijn maat (42). Ik ben er nog al moeilijk mee omdat ik dystrofie in mijn voet heb en daardoor niet goed schoenen kan verdragen. Ik heb ze van urban beach gehad maar die worden helaas niet meer verkocht. Uit het buitenland vind ik zeker geen probleem!


Urban beach slippers verkopen ze bij bol.com :)

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:31


tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 09:03

DewiRox schreef:
Ik weet niet zo goed wat je precies zoekt, maar deze misschien?
https://www.bol.com/nl/p/reef-slippers- ... lsrc=aw.ds


Zo iets inderdaad! Alleen moeten de bandjes over mijn voet/tenen zo smal mogelijk.

Frummel: Dankje ze hebben er nog 1 wel met een verhoging maar voor nood kunnen ze me wel echt helpen.