Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tink89
Berichten: 2943
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 08:24

Nog vier nachtjes!

Moska

Berichten: 3403
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 16:03

Ik hoop voor de sinterklaas mijn eerste nacht in mijn huis door te brengen. Heb de eerste wand inmiddels in de verf zitten en ben echt heel blij met de kleur! Heb er lang over nagedacht over welke kleur het moest worden en gelukkig heeft het goed uitgepakt!

Tink89
Berichten: 2943
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 16:51

Ik verhuis op 5 december :D

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:19

Spannend allemaal :D

Tink89
Berichten: 2943
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 09:57

Rebecca schreef:
Spannend allemaal :D


Ja heel spannend! Krijg vrijdag de sleutel en dan eerst twee weken volle bak klussen... Heb er zin in!

Moska

Berichten: 3403
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:13

Tink89 schreef:
Ik verhuis op 5 december :D


Sinterklaascadeau!

Vandaag heb ik mazzel. Ik aan het werk op kantoor en mijn vader aan het werk in mijn huis :D

Eulogy
Berichten: 5742
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 17:17

Wat spannend! Veel plezier :D

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 14:05

Hellaas schiet het hier niets op.HUIS nog niet verkocht dus kan nog niet verder. MAAR wel druk aan het inpakken, kan je maar vast gehad hebben.

Optiwolk

Berichten: 4785
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:08

Hoe is het met de verhuizen hier?

Wij zijn toch niet overgeraakt in december -O-
Eerste week van febu is het nu wel definitief :j

De ijskast, wasmachine èn strijkijzer zijn ondertussen besteld en geleverd, de ikea heeft al een bezoekje gehad (enkel nog eens terug voor de boekenkast) en ik ben nu twee weken thuis dus alles kan netjes ingepakt worden.
SPANNEND

Eleionomae

Berichten: 19600
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:44

Wij wonen al weer bijna 4 maand in ons huis :) wat gaat de tijd toch snel!

Mandyy

Berichten: 30493
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:46

Ik bijna een half jaar al! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:52

Halfjaar pff ik ook zoiets, kwam laatst oude buuf tegen in oude dorp. Helemaal trots over haar nieuwe huisje te kletsen in hartje centrum met wel 2 slaapkamers haha.

Ben echt mega blij met dit huis , elke dag knjjp ik mezelf elke dag wakker worden is een feest. Voel me ook stukken beter , vorige huis werd ik heel ongelukkig in de sfeer daar was slecht en drukkend en dan mijn oude bovenbuur pff . Hoor nu weer regen op het raam en dak , niemand boven mij. Kijk uit over mijn tuin die zo groot is voor mij gevoel en het weidse uitzicht zowat over een leeg veld -zucht- . Wel 2 konijnen minder , 1 is overleden na 3 dagen knokken en de ander heb ik weggebracht naar het asiel zodat hij onbezorgde toekomst had. Heb nog 2 konijnen over , weet niet of ik die weer aanvul als ze er niet meer zijn. Heb ook 2 nieuwe hamsters :+

Afbeelding


Mis oude huis daarom echt niet :') , benieuwd hoe het er daar nu uitziet. Moet nog steeds het nummerbord van de muur schroeven, even wachten tot alles leeg is en dan jatten :')

Eleionomae

Berichten: 19600
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 23:00

Ik mis mijn oude huis ook niet, maar mijn oude buurtje wel, was gewoon zo gezellig! Al hebben we nu ook weer leuke buren, maar t is niet zo knus als t hofje met alles en iedereen bij elkaar over de vloer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 23:14

Kan ik inkomen , oude huis zag ik de buren en praatjes soms. En hier meer op zichzelf , heb 2 single buurmannen van 50+ en die een huis verderop is 40+ . Ze groeten wel en dat is het , maar weet dat ze op mij passen . Ene buurman is een ruige biker kwa uiterlijk met een harley maar wil me altijd helpen. De andere heeft die rotziekte gehad en is gewoon op zichzelf gesteld. De buurman aan de andere kant is een aparte 1 :') . Blok erna zwijg ik over :=

Maar eindelijk een hek om het veld voorhuis , ze reden met auto's erover en over de stoep . Dit hek is hemels

Afbeelding

Heb ook eindelijk werk :D , proefperiode maar ze zijn positief