Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 19:08

Ohhh brrrr wat vies! Ik ben zo blij dat ons huis zo keurig en schoon was. Had ook niet anders verwacht van de dames :)

We hebben een tuinset! En eindelijk wat groens in de kamer:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30530
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 20:33

Ziet er al super leuk uit!
Zal ik dit weekend ook eindelijk eens foto's maken? O:)

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 20:36

Jaaa, ik ben heel benieuwd :)

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 20:45

Heerlijk ziet het eruit! , lekker overdekt stukkie buiten

Ik heb 2de schutting erin , buurman geholpen met paaltje die niet wou. Rozen gesnoeid de rest gaat wel dood . 2 rennen staan half , dat geeltje is er 1 nachtjebdumper morgen gaat hij naar de opvang :)


Afbeelding

Nu nog schutting deur

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 21:00

Dat stuk vd tuinset is niet overdekt. Dat is een zonnescherm. T stuk bij de keuken is wel overdekt :)

Ziet er al goed uit rebecca!

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 21:03

Buren zijn ook blij met de nieuwe schutting, oogt netter en met een nieuwe deur kan buurman er niet meer tegenaan fietsen als ie niet goed dicht zit :+

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:44

Wat een leuk topic! Ik volg jullie even als jullie het goed vinden, zo leuk om alle fotos te zien en de veranderingen!
We zijn zelf in april verhuisd maar de woonkamer is nog helemaal kaal..echt nog helemaal geen personal touch en dat vind ik wel jammer maar we moesten eerst alles voor de paardjes in orde maken want we hadden heel weinig tijd om over te gaan. Daarna hadden we een nest pups dus ook niet echt het moment om je kamer eens aan te pakken :+
Het enige wat wel gedaan is was de enorme zitkuil dichtmaken. Echt zoooo jaren '70... :( en wie plaatst nou een diepe zitkuil een paar stappen van de deur naar de hal? :D

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 21:33

Haha tosadog dat ze nog bestaan in huizen! En dan ook nog op zo'n praktische plaats :')

Hier hangen inmiddels de gordijnen in de kamer en slaapkamers en heeft mijn vent de spiegel op gehangen. Kon ik vanavond t kastje van mn oma eindelijk bij mijn ouders weghalen :) komende winter ga ik m nog wel verven maar hè hij staat er na 2 jaar :')
Afbeelding

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 22:00

Really een zitkuil :')

Gaaf Eleionomae! , ik moet ook nodig nog een gordijn in mijn hal . Maar de tuin is ook belangrijk :P , kachel is handig op die plek :j


Afbeelding

En nog een huisgenoot erbij

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 22:33

Ohhh hij is leuk Rebecca <3

Gordijn op de foto in de hal hing er bij ons al. Hadden de vorige eigenaren laten hangen.

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 23:01

Geweldig dinkie , ook via bokt :') . Net als hamster, maar heb nu genoeg beesten er moet eerst eens wat de hoek om :+

Ideaal is geen lelijk gordijn opzich :)

Suzanne F.

Berichten: 49462
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 09:22

Ik vind het gordijn leuk! :j

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:04

Ik vind het gordijn heel leuk, heb nu ook zoiets in huis. En dat kastje..zoiets zoek ik ook nog.
Lief kattenhoofdje <3

Tsja die zitkuil..en ook nog eens 1.5 meter diep dus als je erin zat zo'n beetje met je hoofd op vloerhoogte. Vreselijk.
Maarja nu wel dilemma: we wilden eerst de hele vloer van de woonkamer vervangen, zit nu gewoon een nette tegelvloer in, we wilden er dan een PVC vloer overheen maarja dan moeten we van alle deuren een stuk afzagen :+ dus dat doen we maar niet.
Ik denk dat op de plek van de zitkuil dan een houten vloer komt en misschien een leuk hoekje van maken met een kleed ofzo op de vloer?

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 08:38

Kun je tegen tegels vinden die op de huidige lijken? Ben bang dat 2 totaal verschillende vloeren heel raar gaan lijken..

Gordijn is idd niks mis mee :D
Ik ga zo onze nieuwe klok ophalen voor in de woonkamer en nog even bij action sneupen O:)

Tink89
Berichten: 2984
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 09:23

Tosadog schreef:
Ik vind het gordijn heel leuk, heb nu ook zoiets in huis. En dat kastje..zoiets zoek ik ook nog.
Lief kattenhoofdje <3

Tsja die zitkuil..en ook nog eens 1.5 meter diep dus als je erin zat zo'n beetje met je hoofd op vloerhoogte. Vreselijk.
Maarja nu wel dilemma: we wilden eerst de hele vloer van de woonkamer vervangen, zit nu gewoon een nette tegelvloer in, we wilden er dan een PVC vloer overheen maarja dan moeten we van alle deuren een stuk afzagen :+ dus dat doen we maar niet.
Ik denk dat op de plek van de zitkuil dan een houten vloer komt en misschien een leuk hoekje van maken met een kleed ofzo op de vloer?


Waarom zou je dat niet doen? Die deuren afzagen is echt zo gedaan.

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:00

Action is fout :') , je komt met teveel thuis

Ik moet nog wat halen van de weggeefhoek van fb , daarna of in de tuin of de waskamer uitmesten hmm .

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:02

Ik ga nog maar eens heel goed denken wat ik met de vloer wil; bijpassende tegels bij al bestaande tegels vinden is onmogelijk en wordt waarschijnlijk heel lelijk, daarom dacht ik daar een houten vloer te maken, et dus een mooi kleed of zoiets.
Deuren afzagen klinkt voor mij wel heel ingrijpend :D

De Action is HEEL fout, heb er nu wel TE schattige halloween dingetjes vandaan, paarse vleermuisjes, schedeltjes en pompoentjes :+

Tink89
Berichten: 2984
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:23

Ingrijpend? Da's echt een kwestie van eruit halen, met de frees erlangs, even de onderkant een likje verf geven en weer erin hangen.

ik denk dat het meer werk is om je houten vloer passend te maken voor de zitkuil.

Edit: en nu wil ik dus ook naar de action...

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:50

Ok nou ik dacht echt van..pfff. een stuk van deuren eraf zagen :+
De zitkuil is nu dichtgemaakt met platen (geen idee hoe dat materiaal heet) dus eigenlijk klaar om een vloer/tegels over te leggen.
Maar nu dus nog denken wat het gaat worden, er zit ook een open haard dus misschien houten vloer wel leuk met een mooi kleed.

Ja de Action heeft echt leuke dingen..ook schilderijtjes/fotos met portretten van "enge"mensen, zo leuk voor halloween

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:08

Ja als je een frees hebt is t zo gepiept idd :j

Ik heb bij action alleen 2 kandelaars gekocht vandaag :))

En daarna onze klok opgehaald Afbeelding
Hij staat nu tijdelijk op de schouw maar hij moet nog aan de muur haha

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:11

Ik heb daar geen verstand van :')

Ik moet een andere boor , muur te dik dus klok staat wat tegen de muur :+ . 4 gaatjes verder , ughh

Netjes haha

Zie overal oud papier bij de weg staan , ik zal mijn best doen mijn oud papier op te trommelen . Scheelt weer zooi

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:26

Omrin heeft n app he die van te voren waarschuwt wanneer je zooi naar de weg moet :))

Afbeelding
Mijn kandelaars :) de kaarsen zijn met n afstandsbediening :)) en de vaas ga ik zo nog even verven als ik mn verf en kwasten kan vinden

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 14:23

Wij hebben hier ander systeem , oud papier word door een school gehaald. Geloof dat de gemeente alles nog haalt hier , vet luxe heel de gemeente heeft nieuwe containers. Vieze stinkdingen weg en nu lekker bijhouden :+

Staat leuk! , schattige gang!

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 14:39

Ik heb net mn vaas z'n eerste laagje verf gegeven. De bloemen heb ik er ooit zo ruig in gezet dat ze er niet meer uit willen :') maar zo past t straks wel mooier in de gang :)
Afbeelding

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 15:11

Mooi dat kastje zo met die kandelaars Eleionomae!
Ik moet ook nog rekening houden met honden die alles overal vanaf meppen met hun staarten :D