Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 22:22

Wauw niks meer aan doen :oo , ik ga je tuin pikken wauw :D

Vandaag half uur wachten op bus , dus ach even rondje gedaan en mijn oude krot even bekeken :P .De die hards wonen nog in de straat , maar het is maar een lege bedoeling. In mijn krot was al leven te bekennen , nadeel is alles en voordeel is er zit een vloer in dus ja die heb je zo gevuld dat huis :')

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 22:25

Nee de achtertuin houden we zeker zo haha. De voortuin is een ander verhaal. Zal er morgen wel ff n foto van maken :j

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 22:32

Ben benieuwd haha

Pff dorpsfeest (ja joustermerke hoe leg je het uit , dorpsfeest kont het meeste in de buurt haha) hier , opeens een club jongeren uit hun dak midden op straat :') .

mirriejj

Berichten: 3605
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 22:38

Reusje, jouw keuken en jouw koelkast!! Prachtig!

Reusje0504

Berichten: 1682
Geregistreerd: 30-10-12
Woonplaats: Deventer

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 06:09

Bedankt allemaal, wij zijn ook wel heel blij met onze keuken! Toch altijd afwachten of het allemaal leuk bij elkaar staat!!

Eleionomae ook een mooie keuken! Lekker veel ruimte en heel gaaf met die deur erbij! Hebben jullie de tuin zelf zo aangelegd of hebben jullie het laten doen?

Ik las net ook iemand met gordijnen weet even niet meer wie.. Sorry! Maar waar ben je geweest om ze uit te zoeken? Wij hebben nog bijna niks aan raamdecoratie behalve in de slaapkamer, maar ik vind het erg lastig om wat uit te zoeken!

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 09:26

De tuin was net vorig jaar voor wij t kochten (dit jaar) zo aan laten leggen door de vorige bewoners. T heeft ze €11000 gekost en ze hebben er een jaar van kunnen genieten voor ze besloten dat ze toch hun huis gingen verkopen :+ keuken is ook nog maar 3 jaar oud. Gelukkig zijn beide helemaal onze smaak (op de tegels in de keuken na aan de muur) :D

Wij hebben deze week net gordijnen gekocht bij kwantum. Veel keus en niet zo duur. Mijn broer heeft ze daar ook weg. De gordijnen uit ons oude huis kwamen van Leen Bakker en die zijn ons ook prima bevallen :j

Mijn ouders hebben gordijnen van een dure interieurtoko en zijn ook echt schitterend en je ziet daarin het kwaliteitsverschil ook wel maar goed daar hebben zij dan ook bijna €6000 voor neergelegd (maar hebben dan ook heel veel glas beneden, vrijstaand), het is maar wat je er voor over hebt.

Tink89
Berichten: 2965
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 07:21

Ik heb ook kwantum gordijnen. Niks mis mee :)

Mandyy

Berichten: 30509
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:05

Gordijnen moet ik nog, heb enkel rolgordijnen voor nu. :)

Moska

Berichten: 3411
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:52

Hier druk bezig met klussen. De grootste rotklus, verf en lijm van de trap afbranden, is bijna klaar. De slaapkamer is reeds gesausd, het geraamte voor de zelfbedachte inbouwkast staat inmiddels en wacht op afwerking, de zolder is klaar en het behang in de studeerkamer zit op de muur. Vloerisolatie is inmiddels ook aangebracht, nu is het wachten alleen op de nieuwe vloerplanken, aangezien ik die moest slopen om erbij te kunnen voor de isolatie. Woensdag gaat de zaag in de muur en binnenkort komt het HR++ glas. Kom tijd te kort, maar het gaat gestaag vooruit!

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:03

Wat een werk zeg! Ben heel benieuwd naar t eind resultaat straks!

Wij zijn vandaag nog even in t oude huis geweest. Is nu echt leeg :j kwamen tijdens de schuur leeg halen mijn kandelaar weer tegen een die hebben we nu op de eettafel staan. Ding was n rib uit mijn lijf maar vind m zo mooi en hij komt op de nieuwe eettafel ook echt tot zijn recht :)
Afbeelding

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:05

Hij staat mooi zo :j

Ik ben aan het opruimen, laatste dozen etc. Kast opnieuw inrichten. Schuttingdeur vandaag gesloopt :') , ik wacht nu op nieuwe containers :D lekker fris

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:09

Fijn is dat hè, als t einde in zicht komt :D

Mijn vriend zegt net dattie van t weekend de haard (ofja houtkachel) wil gaan uitproberen. Heb er nu al zin in :D

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:13

Jaa heerlijk! , het acclimatiseren had zijn tijd nodig maar nu balt het kwartje wat :')


Helemaal niet jaloers :P , heerlijk een houtkachel ♡

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 01:14

He bende beneden opgeruimd,de kast aan eettafel kant bewust wat rommelig. Aan straat kant moest het net wat netter :')

Afbeelding
Afbeelding

Voor ik teveel spam :P , keuken moet ik wat bakken bovenop hebben voor de zooi :P .

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 06:52

Vind je het niet zonde dat die kast zo dwars door de kamer staat? Het maakt het zo hokkerig. Je hebt nu zo'n mooie ruime kamer haha.

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 08:01

Vandaag hier tapijt op de trap en boven en ik ga ondertussennde muur in de woonkamer een andere kleur geven. Gisteren bijna 200 km gereden voor een stel lampen boven de tafel. Die worden dit weekend opgehangen. Dan alleen nog eennritje woonboulevard voor een schoenenkast en ladenkast enndan is het binnen voorlopig klaar. Nog maar 10 wkn wachten op onze bank

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:31

Muur in de woonkamer moet overnieuw....te mintgroen ipv olijf cq legergroen. 4 uur werk pfff

Tink89
Berichten: 2965
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:35

Napie schreef:
Muur in de woonkamer moet overnieuw....te mintgroen ipv olijf cq legergroen. 4 uur werk pfff


Balen. Heb je dat besloten toen hij al droog was? Vaak drogen kleuren donkerder op dan ze lijken wanneer ze nog nat zijn.

Eleionomae schreef:
Vind je het niet zonde dat die kast zo dwars door de kamer staat? Het maakt het zo hokkerig. Je hebt nu zo'n mooie ruime kamer haha.


Dat vind ik ook al snel met roomdividers in kleine ruimtes. In mijn nieuwe huis heb ik hem daarom bewust weggelaten. Juist het van voren naar achteren door de kamer kunnen kijken, maakt dat het daar ruimer aanvoelt. Da's ook de reden dat we de keuken veranderen van dicht naar half-open (met een barretje).

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:54

Nou, wij zijn afgelopen weekend ook verhuisd.. wat is dat toch een K*T klus.. je verzamelt wat zooi zo door de jaren heen.
Gisteren heb ik alle muren in de porex gezet (soort van voorstrijk voor nicotine gele muren..) En de eerste muren zijn nu mooi blauw ipv nicotine geel. Daar knapt het toch al flink van op. Vanmiddag werken, dus vandaag alleen even wat dozen uitgepakt, en morgen weer verder met verven.

Er is 1 muur met geverfde steenstrips.. wat is dat een rotklus om over te verven. Met een kleine ronde kwast gaat het nog het beste.. Hopelijk krijg ik die morgen af.

Het was hier echt enorm vies.. niet normaal. We zijn met een paar man twee dagen bezig geweest om het een beetje leefbaar te krijgen. Hoe kun je nou leven als al je keukenkastjes plakken en het zwarte water er van af loopt. Dat snap ik echt niet.

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:06

Ik dub over de roomdivider :j ^) , en als ik dub dan dub ik ook tijden

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:09

Ohhh brrr olikea! Wat een geluk hebben wij dan gehad met ons huis. Ze hadden zelfs de ramen nog gewassen.

@tink, dat gevoel heb ik dus ook altijd. Ik had eerst ook zo 'n vakken kast maar hij stond gewoon tegen de muur als normale kast. Alles om het maar ruimtelijk te houden.

Tink89
Berichten: 2965
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:18

Da's wel heel lief, de ramen wassen. Dat ga ik toch echt niet doen als ik hier over 7 weken wegga.

En ja, ik vind ruimte en licht belangrijk. Een rommelige kast past daar bij mij niet in.

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:35

Hij is nu gedraaid , oogt gelijk beter. Moeten gewoon wat mandjes bij. .


Afbeelding

Hij is na de verhuizing gammel geworden :') , missen wat dopjes etc

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:47

Halverwege de muur zag ik al dat het niet goed kwam maar ik hoopte dat het toch nog goed zou uitpakken als de zon uit de kamer zou zijn. Op zich is de kleur wel mooi maar niet voor ons huis

Anne_Baukje

Berichten: 6659
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 12:50

Olikea schreef:
Nou, wij zijn afgelopen weekend ook verhuisd.. wat is dat toch een K*T klus.. je verzamelt wat zooi zo door de jaren heen.
Gisteren heb ik alle muren in de porex gezet (soort van voorstrijk voor nicotine gele muren..) En de eerste muren zijn nu mooi blauw ipv nicotine geel. Daar knapt het toch al flink van op. Vanmiddag werken, dus vandaag alleen even wat dozen uitgepakt, en morgen weer verder met verven.

Er is 1 muur met geverfde steenstrips.. wat is dat een rotklus om over te verven. Met een kleine ronde kwast gaat het nog het beste.. Hopelijk krijg ik die morgen af.

Het was hier echt enorm vies.. niet normaal. We zijn met een paar man twee dagen bezig geweest om het een beetje leefbaar te krijgen. Hoe kun je nou leven als al je keukenkastjes plakken en het zwarte water er van af loopt. Dat snap ik echt niet.


Heel herkenbaar! Hier precies hetzelfde! Alles was vies en geelgerookt. En we hebben ook 1 muur met steenstrips. Ik heb dat geschilderd met een grote brede kwast en veel deppen.
De keukenkastjes moet ik nog schoonmaken := maar die zijn ook zo vies. Ik snap dat ook niet