Mijn vriend en ik wonen ruim 2 jaar samen, maar wij gaan zeer binnenkort (dat wil zeggen: komende maand) verhuizen naar een andere woning, terug naar de provincie en plaats waar ik vandaan kom. Waarschijnlijk horen we deze week of we in de huurwoning terecht kunnen die we het liefst willen, maar anders hebben we nog een back-up. Beide woningen zijn in ieder geval per 1 april te huur en dat is al volgende week
Voor ons is het de eerste keer dat we met een gehele inboedel (incl. 2 katten en een paard) van de ene plek naar de andere plek moeten.Een hoop veranderingen de komende tijd! Ik ben benieuwd of er nog meer bokkers zijn die in een soortgelijke situatie zitten. Altijd leuk om ervaringen/frustraties/tips/ideeën uit te wisselen!
Hoe doen jullie dat bijvoorbeeld met het leeghalen van je huis, verhuizen van alle spullen, schoonmaken van de oude en de nieuwe plek, overbrengen van de dieren, doorgeven van wijzigingen, evt. klussen op de nieuwe plek etc?
Misschien leuk om elkaar een beetje te volgen in het hele proces!

Helaas kan ik deze week nog niet zo veel doen in het huisje, want ik heb volgende week tentamens en dat gaat even voor... Haha!

hebben nog niks aan de muren hangen en de helft van de woonkamer en slaapkamers (niet op de foto 
Ze zijn nog overal, maar ze zijn zooooo lelijk. Goed opgeknapt zo, dit is tenminste een ruimte waar je in wilt verblijven!