Ik heb laatst een nieuwe printer gekocht, een Canon Pixma MG5550, maar nu lukt het mij maar niet om hem te verbinden met mijn laptop. Hij is aangesloten op het wifi-netwerk, alleen de connectie met mijn laptop lukt niet. Mijn oude laptop kon de printer überhaupt niet vinden. Mijn nieuwe laptop heeft wel de functie om een draadloze printer te zoeken (bij printer toevoegen) en deze vind hij ook, behalve als m'n laptop een tijdje aanstaat. Als ik hem dan weer opnieuw opstart kan 'ie hem wel weer vinden, maar na 10 minuten ofzo(of misschien wel sneller) weer niet meer. Ik ben een keer zover gekomen dat ik de wps-code kon invoeren en daarna ging 'ie dingen installeren, maar dit scherm viel vervolgens ineens weg zonder dat de printer daadwerkelijk geïnstalleerd is. En m'n laptop kon hem vervolgens weer niet vinden.
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn printer aangesloten krijg? Ik dacht zelf dat misschien mijn antivirus hem wellicht blokkeert, ik heb Avast, maar ik zou niet weten of dit echt het probleem kan zijn en ook niet hoe ik dit zou moeten oplossen.
Alvast bedankt