Dit is een goedgekeurd schaduwaccount om de identiteit van mijzelf en de persoon waar ik het over ga hebben beschermd wil houden.
Al een lange tijd verzorg ik jonge paarden die ik samen in rijd met een vriendin, die zo nu en dan komt en zelf ook paarden heeft. Met 1 van de paarden krijg ik les van een man die veel kennis heeft over het ras en ook graag verhalen vertelt, en is dan ook op leeftijd.
Op een dag kwam deze vriendin van mij naar me toe dat de zadelmaakster vertelde dat deze man vast heeft gezeten voor (kinder)misbruik. Ik had hem zo onderhand wel leren kennen en stond dan ook verbaast. Hij? Deze lieve oude man? Van slag ben ik op op het internet gaan speuren, en inderdaad, ik las het een en andere. Zo klopt dan ook niet alles wat op het internet staat, maar dan is er nog iets vreemds: Deze man had ooit een manege met alles er op en er aan maar woont nu slechts op een bootje zonder ook maar 1 paard, terwijl hij nog heel vitaal is.
Ook geeft hij vaak over de grens les omdat hij hier blijkbaar al bekend staat.
Nu is het echter zo dat ik deze man nog regelmatig zie en de eigenaar van de paarden kan het heel goed met hem vinden- deze weet dan ook echter van niks.
Ook met de eigenaar van de paarden heb ik een hele goede klik.
Nu zit ik elke keer met kramp in mijn maag en vraag me af of ik het zou vertellen, met de kans op drama. En zo niet, wat als?
Ik wil graag weten wat jullie zouden doen in mijn schoenen, want wat als het niet waar is? Maar toch, zo veel wijst er op..
Natuurlijk is hij op leeftijd en heeft misschien geleerd van zijn daad, maar als hij bij me is voel ik me heel naar, wat overslaat op de paarden ( oh, wat voelen ze dat toch goed aan
)Mochten jullie weten wie ik ben of deze man kennen: POST HET NIET HIER. Stuur zo nodig een PM!