Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kitlover schreef:Voor android zijn er apps om je telefoon op te schonen, even kijken of apple die ook heeft?
En anders even langs de winkel en een software update laten uitvoeren, dat wilt vaak goed helpen.
Jans schreef:Dat is het probleem denk ik ook.. de 4 ondersteunt 8 officieel niet. Ik denk dat je het beste hem helemaal leeg kan halen (backup) en dan opnieuw kan installeren. En dan niet 8 erop zetten.
voor mijn geen iphone weer, neem dan wel een mobiel waar ik een geheugenkaart in kan doen lifeofmarit schreef:Ik heb net gezocht, maar blijkbaar kun je al niet meer downgraden naar ios 7.
@kwii, slecht truucjevoor mijn geen iphone weer, neem dan wel een mobiel waar ik een geheugenkaart in kan doen
Iejoorr schreef:Als je telefoon 8GB heeft, heeft hij eigenlijk nooit helemaal 8GB. Apple (en elk ander merk ook overigens) gebruikt voor de apps en besturingssystemen die al standaard op de telefoon staan ook nog wat geheugen. Daarom heb je dus maar 5,4 GB
Hoe je het verder op kan lossen weet ik eigenlijk ook niet
. Denk dat het ligt aan je update naar iOS8. Volgens mij was deze niet geschikt voor de iPhone 4, ik kon hem überhaupt niet downloaden. Hoorde ook dat de update behoorlijk wat ruimte in beslag neemt. Kun je niet naar een Apple Store gaan? Daar kunnen ze vast wel iets voor je doen!
Fitzroy schreef:Ik haal dit topic even naar boven.
Ook ik krijg steeds de mededeling dat mijn iPhone 4S vol is. Ik heb er foto's afgegooid, apps afgegooid en hij blijft maar op 6 GB staan, terwijl het dus allang geen 6GB meer is.
Uitzetten heb ik al gedaan, dus weet iemand een oplossing? Ik kan nl. Ook geen whatsapp meer gebruiken nu.