Het kinderkleding topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Het kinderkleding topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 14:15

Omdat er maar één ding leuker is dan kleren voor jezelf kopen; namelijk kleren voor je kinderen kopen!

Afbeelding

Inmiddels komt de zomer er weer aan, dus straks mogen we weer los. :D Leuke schoenen, schattige jurkjes, stoere jeans. Zelf koop ik het ene nieuw, het andere via marktplaats. Want eerlijk is eerlijk, ze groeien er zo weer uit!
En dan nog maar hopen dat zij ook datgene leuk vinden wat jij leuk vind. Soms weten ze je echt te verrassen met hun smaak.

Het lijkt me leuk om hier lekker over te kletsen, of zo dadelijk foto's van nieuwe aanwinsten te delen. En misschien wel handige tips & trics? Dus moeders (en vaders, dat mag ook hoor!) meld u maar. *\o/*

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:24

Wat leuk!

Hier een mama van 2 jongens, over 2 weken wordt de oudste 7 en e ander 1 *\o/*

Oudste heeft inmiddels een eigen smaak helaas, draagt veel name it, petrol en vingino.

De jongste veel joggingbroekjes van feetje en name it. 2e hands vingino broekjes via mp.

Voor de zomer wat shirts van name it en z8 gekocht,

Ook een heel gaaf broekje met vest en bodywarmer van z8, *\o/*

Gypsy

Re: Het kinderkleding topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 14:27

Aan de ene kant heel bijzonder als ze hun eigen smaak krijgen, aan de andere kant ook wel jammer ja. Vingino dragen ze hier ook graag, gelukkig want dat vind ik zelf ook heel leuk!

Name it wil ik van de zomer ook wel wat van, schijnen hele leuke dingen van te zijn he?

Zelf ben ik stiefmama van 2 dames. Negen en elf zijn ze. :)

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:30

ja idd ik had er echtt een hekel aan kleding kopen, het was bij mij altijd meer noodzaak dan leuk.
Maar toen kwam er een klein meisje .... ja en toen was het wel leuk en ja zelfs met 1,5 en 2 weet zij heel goed wat ze wilt!! :D

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 14:31

Zeker bij meisjes kan het zo schattig zijn. :j

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:33

Ohh leuk!! Ik hou van shoppen voor kinderen. Hier een jongen van 7 lopen met een uitpuilende kleding kast en een baby jongetje opkomst.

Hier vrijwel alles voor de oudste van WE, HM. Wat Vingino en Name it.
Voor de baby veel Name it, Noppies, Z8, Dirkje, Zero2Trhee, maar ook wibra en zeeman.
Ook marktplaats voor merkkleding is hier favoriet!

Vind de nieuwe collectie van de WE zo leuk maar ik mag van ml niks meer aanschaffen.... Beide kinderen hun kasten puilen uit, merendeels word amper gedragen omdat hij alweer gegroeid is

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:33

Ik lees even mee! Ik ben zelf helemaal niet zo van het shoppen voor mezelf, maar onze 2 meiden hebben een kledingkast vol! Ze vinden hier gelukkig alles mooi, jurkjes, broeken, maakt niet uit, ik kan nog prima voor ze kiezen. Mijn meiden zijn 6 en 8, ze hebben veel Ninni Vi, Br@nd, Quapi, Name it etc, het is ook allemaal zo leuk. Ook wel eens via mp hoor, pff, die merken weten wel wat ze vragen!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 14:34

Wanneer ruilen jullie trouwens de winterkleding weer om voor de zomerkleding?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:37

Ik kom hier in ieder geval meelezen :) Kereltje onderweg voor juli :)

Tot nu toe vind ik de kleding van Zara erg leuk :) en alle retro jumpsuits die online te krijgen zijn :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:38

Leuk!
Hier ook shop verslaafd. .helemaal geen straf om de kast te vullen voor de zomer, want ja alles van vorig jaar past haar toch niet meer :D
Hier een brede smaak heb echt van alles in de kast voor haar.
Name it, tumble n Dry, vingino z8, jubel maar ook h&m en hema.
Mag ook graag op marktplaats neuzen maar nu ze naar maat 98 gaat vind ik vaak dat het er te gebruikt uitziet (logisch dat dragen kinderen ook lang) dus dat doe ik niet echt meer.

Heb dus een dochter hier van 2 jaar en 4 maand en over een weekje of 9 verwachten we ons tweede kindje

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:39

Gypsy schreef:

Ik vul nu een onderste plank en deel van het hang gedeelte denk wanneer het echt t shirtjes weer wordt dat ik de boel ga omdraaien

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:40

Leuk!!
Ik was al gek op shoppen voor mezelf, sinds de kinderen er zijn nog doller op shoppen voor hen.
Vaak ga ik voor mezelf, en kom ik terug met iets voor de kids ;)

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:43

Ik als 13jarige hou heel erg van die schattige jurkjes (niet dat ik ze elke dag aan zou doen), maar ze zijn moeilijk in mijn maat te vinden.. -O-

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:44

Hij draagr het liefst elke dag een joggingbroek :')

Name it heeft best leuke dus zo een middenweg gevonden. Om de dag doen we meestal

Veel leuke tshirts van name it en petrol deze zomer.

Ik hou wel van polo's en leuke blouse of zo. Dat wordt hem niet meer helaas. :list:

Dit is zijn verjaardag outfit (jongste)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:45

Elicious schreef:
Leuk!!
Ik was al gek op shoppen voor mezelf, sinds de kinderen er zijn nog doller op shoppen voor hen.
Vaak ga ik voor mezelf, en kom ik terug met iets voor de kids ;)

Heb ik zo vaak :j

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:46

Gypsy schreef:

Oudste heeft al t shirts aan.

Jongste nog vaak romper lange mouwen met longsleeve, met een trui draagt hij romper korte mouwen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 14:48

D_Travis schreef:
Gypsy schreef:

Ik vul nu een onderste plank en deel van het hang gedeelte denk wanneer het echt t shirtjes weer wordt dat ik de boel ga omdraaien

Ja ik wacht ook nog even. Aan de kapstok hangen zowel winter als tussen jassen nu, dus ze kunnen pakken wat ze willen. Wel hebben ze een aantal jurkjes die ze nu met t-shirt met lange mouw eronder dragen, dus die kunnen ze dan al zonder t-shirt eronder dragen eventueel.

Haha simongek typisch! Om en om is een goed compromis! Hier hebben ze wel eens zo'n roze panterprint aangewezen, zo'n fluorescerende. Maar daar ben ik zelf allergisch voor, dat komt er niet in. :o
Dat t-shirt is echt leuk. :j

Ben momenteel op zoek naar een lekkere meisjesachtige en tuttige jas voor de zomer.

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:59

Ik heb het meeste voor de zomer al wel binnen, wat met vestje is, dragen ze nu al wel, maar verder hier nog de winterjas aan hoor! Hopelijk wordt het snel echt lente, onze kledingkast is er in ieder geval klaar voor!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 15:08

Van mij mag het ook wel ja. Met de winterjas wacht ik nog heel even, s'ochtends vind ik het idd te fris voor de tussenjas. Kan ook zijn omdat ik zelf een koukleum ben. :+
Heb zelf een moscow jas en de oudste ook, de jongste airforce. Ik denk dat ik die maar gewoon alledrie naar de stomerij breng voor ik ze opberg, durf ze niet zo goed te wassen. :=

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 15:14

Leuk topic! Ik ga (proberen) te volgen :)

Hier een meisje van 21 mnd en voornamelijk kleertjes van Tumble 'n Dry, Zara, Name-it, Dress like Flo, soms Z8, kleine webshopjes, H&M en ook wel wat van Hema. Vind dingen van Mini Rodini, Emile et Ida, BeauLoves etc. heel leuk. Lindex is ook een leuke webshop met kleding voor een leuk prijsje!

Koop en verkoop ook regelmatig op Marktplaats trouwens. Qua zomer-/winterkleding; ik doe vaak een vestje over een shirtje of bijvoorbeeld een spijkerblouseje, ideaal met dit weer. Of een sweater op een legging, is ook prima voor nu vind ik.

Zomerjas moet ik nog naar op zoek...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 15:38

Wat leuk een topic ! Had ik nog niet gezien hierover :)

Hier is inmiddels mijn 3 jarige zoon al een jaar in maatje 92 ! (hij word in de gaten gehouden ivm groei)

Veel kleertjes van name it, hij heeft wat replay, mexx, andere merkjes en ook h&m en hema etc. Van alles wat ! Pas nieuwe kleren en schoentjes gekocht!

Nieuw lente jack, want winter jas word soms nu al te warm maar zomer jack weer te koud.. Schoentjes gehaald want meneer groeide uit zijn oude sneakers haha.

Voor de zomer heeft hij nog enorm veel ! Dus voorlopig nog niks te halen of hij moet alsnog groeispurt krijgen dan mogen we weer shoppen !

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 16:14

Hier de winterjas nog aan maar met een mooie dag een trainingsjack.

Ben op zoek naar een leuke zomerjas maar niet voor 100 euro :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 16:18

Hier voornamelijk nog winterjas maar anders een borgvest, maar de wind is vaam nog best fris

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 16:19

Ahhhhh leuk ik volg ook :D

Zoontje van 19 maanden, heb echt van alles wat. H&m, zeeman,wibra, hema, tumble and dry, z8, next direct en ik vergeet vast nog wel iets :P

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 16:19

Je hebt ook vaak hele leuke via bonprix ! Kijk ik ook regelmatig even !