HBO binnenhuis/interieur architect school/ervaringen gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LisavanLisa

HBO binnenhuis/interieur architect school/ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 13:42

Hallo bokkers,

Ik heb een poos naar een soortgelijk topic gezocht maar daar kon ik geen antwoorden vinden of de topics waren al een paar jaar oud!

Na veel twijfelen, zoeken en onderzoeken heb ik eindelijk eens studiekeuze gemaakt, ik wil hbo binnenhuis/interieur architectuur gaan doen.
Nu heb ik de volgende scholen gevonden:

Linnartz - alleen is de voltijd opleiding daar maar 2 dagen las ik

Saxion next - ziet er super goed uit op de site, de open avond daarvan is 14 april en staat in mijn agenda

Artez - ziet er ook goed uit alleen zijn daar geen open dagen of meeloop dagen meer voor, ik heb wel een mailtje naar die opleiding gestuurd of er nog mogelijkheden zijn.

Ik vroeg me af of jullie ervaring met deze opleidingen hebben of nog andere opleiding/scholen weten? :)

WillemYntJee

Re: HBO binnenhuis/interieur architect school/ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:21

Helaas geen ervaring mee, maar heb dit 'vroeger' ook een tijd lang willen studeren, maar uiteindelijk toch niet gedaan.

TS of misschien iemand anders weet jij hoe t gesteld is met de banenkans na deze opleiding?

LisavanLisa

Re: HBO binnenhuis/interieur architect school/ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 14:33

jammer dat je er geen ervaring mee hebt, mag ik vragen waarom je het uiteindelijk niet hebt gedaan?

bij linnartz bieden ze gratis hulp en coaching aan om te helpen een baan te vinden, mocht je geen baan kunnen vinden gaan zij bemiddelen.

saxion zegt het volgende:
Interior Design & Styling is een veelzijdig vakgebied en afgestudeerden zijn breed inzetbaar. Je kunt als ontwerper werken bij een ontwerpbureau of denken aan beroepen als adviseur, stylist bij een lifestyleblad, medewerker op een architectenbureau, inkoper, e.d. Na de nodige praktijkervaring is het ook mogelijk om zelfstandig ondernemer te worden door bijvoorbeeld je eigen ontwerpstudio te beginnen.

en artez biedt startersbegeleiding aan als je zelfstandig ondernemer wil worden, en anders doorstudeer mogelijkheden (master)