Voor mijn opleiding Sport, gezondheid en management doe ik een onderzoek naar het gebruik van voedingssupplementen. Zijn er hier mensen die voedingssupplementen gebruiken en de enquete voor mij in willen vullen? Het is een hele korte enquete en zal niet langer dan 2 minuten duren. http://www.survio.com/survey/d/C1D2U3P4V8P5P6G5Y Alvast bedankt!!
Die enquete is wel heel erg summier. En wat versta je precies onder voedinssupplementen. Want aanvulling van mineralen om het gehalte van een bepaald mineraal te verhogen komt niet eens in de vraagstelling voor. En bij een enquete waarbij je gericht oproept tot mensen die daar gebruik van maken krijg je ook geen enkel inzicht over de omvang van het gebruik.
Deze vragenlijst was alleen om te checken welke voedingssupplement het meest worden gebruikt. Hierna volgt een uitgebreide vragenlijst om ons onderzoek te doen! Maar bedankt voor de tip
Greetje63
Geplaatst: 01-04-15 07:45
Horse_xx schreef:
Deze vragenlijst was alleen om te checken welke voedingssupplement het meest worden gebruikt. Hierna volgt een uitgebreide vragenlijst om ons onderzoek te doen! Maar bedankt voor de tip
En daar denk je met zo'n vooronderzoek op deze manier opgezet werkelijk achter te komen?