[enq] Enquete voor klanten pensionstal(geen manegebedrijven)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

[enq] Enquete voor klanten pensionstal(geen manegebedrijven)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 19:06

Hoi bokkers,

namens een kennis van me plaats ik hier deze enquete,die haar helpt met haar studie hippische bedrijfskunde. Als je hem in zou willen vullen,enorm bedankt!

Hallo allemaal,

Ter afronding van mijn opleiding Hippische Bedrijfskunde doe ik een onderzoek naar pensionstallen in Nederland; de veranderende wensen en eisen van pensionklanten en veranderende regelgeving vanuit de sector, in een periode van bezuinigingen in verband met de economische crisis en een zeer groot stallingsaanbod.

Door veel informatie te verzamelen wil ik een duidelijk beeld krijgen waarom de (potentiële) klant van een pensionstal überhaupt de paardensport beoefent, welke wensen zij hebben et cetera.
Hiernaast zal ik mij in de veranderende regelgeving verdiepen en manieren bedenken waarmee bestaande bedrijven zich aan deze regels kunnen aanpassen zonder dat hier al te grote investeringen bij komen kijken.
Door in te spelen op beweegredenen van klanten en veranderende regelgeving kunnen pensionstallen zich hopelijk ook in de toekomst van een actief en rendabel voortbestaan verzekeren.

Voor diegenen die binnen deze doelgroep vallen: Woonachtig in Nederland, in bezit van een eigen paard welke gestald staat op een pensionstal met minimaal 25 paardenboxen (Géén manege bedrijven)

Jullie zouden mij enorm kunnen helpen door een enquête met betrekking tot pensionklanten in te vullen!
Deze is te vinden via de volgende link: http://www.thesistools.com/web/?id=451584

Voor wie de enquête in wilt vullen: ontzettend bedankt!!