Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anoniem_girl schreef:Ik begrijp dat dit heel raar klinkt had ik ook gedacht als ik het zelf niet had meegemaakt. Maar soms voel je welis dat iemand je soulmate is. En ik heb dat gevoel de hele tijd. En wat mijn doel is we hadden het al over plannen om elkaar te ontmoeten enzo tot dat meisje ertussen kwam. Ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien.

anoniem_girl schreef:Haha grappig dat jullie mij zo jong schatten ik ben namelijk 20. En ik heb veel ervaring in online daten en ik weet zeker dat hij is wie hij zegt dat hij is want we skypen ook. Maar ik vraag me meer af wat jullie van de kwestie vinden we zaten echt in een elkaar goed leren kennen fase en dan zoiets. Iemand ervaring mee en zal ik hem nog een kans geven?
anoniem_girl schreef:Misschien liep ik inderdaad hard van stapel maar dat kwam ook echt van zijn kant. Misschien hebben jullie dit nooit echt meegemaakt maar als je al is het online een goede klik met iemand hebt is de rest niet meer nodig. En we hebben echt hele avonden tot in de late uurtjes non-stop gepraat. Ik heb genoeg jongens online ontmoet maar deze is speciaal.
Maar 'de rest is niet meer nodig?' Een stukje realistisch denkwerk is toch wel handig hoor! Het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn. Ik vind het toch een klein beetje eng dat je na drie weken jezelf al zo vastklampt aan een jongen die je helemaal niet kent
anoniem_girl schreef:Captain schreef:Jij denkt een relatie met hem te hebben, hij denkt dat niet en praat gewoon met je. Als ik een relatie zou moeten hebben met elke jongen met wie ik goed kan praten zou ik een harem hebben.
Nou niet echt een relatie maar wel een beginnende inderdaad.
Cayenne schreef:anoniem_girl schreef:Misschien liep ik inderdaad hard van stapel maar dat kwam ook echt van zijn kant. Misschien hebben jullie dit nooit echt meegemaakt maar als je al is het online een goede klik met iemand hebt is de rest niet meer nodig. En we hebben echt hele avonden tot in de late uurtjes non-stop gepraat. Ik heb genoeg jongens online ontmoet maar deze is speciaal.
Meid, je zit duidelijk op een roze wolkMaar 'de rest is niet meer nodig?' Een stukje realistisch denkwerk is toch wel handig hoor! Het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn. Ik vind het toch een klein beetje eng dat je na drie weken jezelf al zo vastklampt aan een jongen die je helemaal niet kent
anoniem_girl schreef:Captain schreef:Jij denkt een relatie met hem te hebben, hij denkt dat niet en praat gewoon met je. Als ik een relatie zou moeten hebben met elke jongen met wie ik goed kan praten zou ik een harem hebben.
Nou niet echt een relatie maar wel een beginnende inderdaad.