Zijn er hier mensen die SBRM studeren of hebben gestudeerd?
Zo ja, wil je mij dan vertellen op welke school en hoe je de opleiding ervaart?
Is het niveau hbo waardig of toch wat gemakkelijker?
Zelf heb ik een jaar geleden bij Windesheim Flevoland een meeloopdag gedaan en daar vond ik het niveau nogal laag, zeker in het eerste jaar. Bijvoorbeeld presentaties die in de les gegeven moesten worden, werden ter plekke pas in elkaar geflanst, maar ook de inhoudelijke lesstof die tegenviel.
Nu vraag ik mij af of dit bij andere hogescholen misschien anders is.
Nog wat achtergrondinformatie over mij:
Ben net 22 geworden, heb mijn vwo diploma gehaald (c&m met o.a. economie, biologie en wiskunde c).
Daarna mijn dierenartsassistente diploma gehaald via een verkorte deeltijd opleiding.
Ondertussen ook mijn honden- en kattenbesluit gehaald. Vervolgens in september 2013 begonnen aan de opleiding voor wiskunde docent, maar binnen een halfjaar weer moeten stoppen omdat het wiskunde niveau toch te hoog was. Nu werk ik alweer bijna een jaar in de horeca. Geprobeerd om ondertussen een hondendagopvang op te richten, maar kwam er (nog) niet uit met de gemeente. En overweeg om toch nog eerst een studie te volgen, liefst waar ik ook nog een mogelijke baankans in heb.
Daarna wil ik alsnog proberen om mijn eigen hondendagopvang of hondenpension te beginnen, vandaar mijn overweging van SBRM.