Welke evenementen voor mijn bedrijf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Deeks93

Welke evenementen voor mijn bedrijf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-15 14:13

Hallo mede-bokkers! :wave:

Na overleg met 1 van de mod'jes zijn we eruit gekomen dat ik dit hier neer moest zetten.

Ik heb een klein ruitersportzaakje... Ik koop partijtjes op en dat verkoop ik dan, zo heb ik nooit het zelfde assortiment en ligt het er altijd maar net aan wat er op mijn pad komt.
Nou wil ik hiermee eigenlijk marktjes af.
Maar het probleem is; Welke marktjes??? :? :?
Ik denk niet dat ik thuis hoor op de standaard braderien, maar heb ook t idee dat ik niet echt wat op wedstrijden te zoeken heb en daarbij wordt er tegenwoordig steeds minder gekocht op wedstrijd omdat iedereen zn vaste winkel heeft.

Ik zit in Nijverdal (overijssel) en wil op zich best een stukje rijden voor een markt (lees 50/75 km)
Dus wie o wie weet wat voor me of heeft ideeën? :)*

Destination

Re: Welke evenementen voor mijn bedrijf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 14:14

Ik weet dat een manege hier in de buurt binnenkort een open dag heeft met een klein marktje. Misschien moet je op zoek naar dat soort dingen? :)

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-15 16:06

Dacht ik ook, maar heel veel zijn alleen tweedehands artikelen welkom. Ik heb alles nieuw met tweedehands prijzen...

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 16:12

misschien met wedstrijden op een manege/ vereninging vragen of je daar met wat spulletjes mag staan?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 16:13

Tinkerdagen? Loopt ook een
Topic over

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 16:16

Adrienne93 schreef:
maar heb ook t idee dat ik niet echt wat op wedstrijden te zoeken heb en daarbij wordt er tegenwoordig steeds minder gekocht op wedstrijd omdat iedereen zn vaste winkel heeft

Adrienne93 schreef:
Ik heb alles nieuw met tweedehands prijzen

Ik denk juist doordat je je producten voor mooie prijzen aanbied het nog leuk kan zijn om op wedstrijden te gaan staan... En je kunt bijv. nu ook denken aan hengstenshows? Veel hengstenhouders organiseren hun eigen hengstenshows en misschien vinden hun het wel leuk als er iemand met een standje komt? En in de zomer zijn er ontzettend veel keuringen van allerlei stamboeken... Ik heb daar al wel eens vaker standjes zien staan :) Zijn zo even dingen waar ik aan denk omdat ik zulke evenementen bezoek :o

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-15 16:56

Nou ik ben dus laatst naar 2 dagen dressuur en een dag springen geweest met het hele "zooitje" en heb 3 dingen verkocht :P
Dus zie dat nog niet echt zitten... Ga deze week naar brabant, (cuijk) en kijken of dat wil op een braderie/markt.
Maar niet van plan om steeds die kant op te gaan haha