olafgek schreef:kan je als laatste oplossing niet je bestandne even op een usb zetten en je pc dan resetten?
Ja dat is wel een slimme laatste stap!
Siamsmeesje schreef:Stom dat ik het niet eerder heb gezien, maar linksboven bij Instellingen kan je kiezen voor Extensions. Staat ASK daar niet tussen? Daar kan je extensies aan- en uitzetten, maar zijn ze ook te verwijderen via de prullenbakjes erachter. Het verwijderen heb ik even niet geprobeerd

Nee ASK staat daar niet tussen, dat is het probleem een beetje...
Simoonzel schreef:Vervelend! Ze maken die software ongelooflijk sneaky en haast onmogelijk om vanaf te komen. Ik had er laatst ook eentje. Alle stappen doorlopen, nee nog steeds een andere homepage. Bleek dat de link naar die homepage ook in de snelkoppeling naar Google Chrome stond en ik het daar ook nog uit moest halen.

Het moet in ieder geval uit je homepage settings, je search engine settings, het programma (of de "app") moet gedeïnstalleerd worden en dan is het vaak nog niet afgelopen.

Ik heb een beetje rondgegoogled maar het is echt lastig om support voor chromebooks te vinden, alles is windows 8 ook al specificeer ik het in mijn zoekopdracht...
Edit: heb je de app al wel verwijderd? Want dat lijkt me de belangrijkste stap

Ik kan niet vinden waar hij als app staat.. Bij mijn andere apps namelijk niet!