Bluetooth toetsenbord van iPad 1/2 op iPad 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nirvana_

Bluetooth toetsenbord van iPad 1/2 op iPad 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 23:58

Titel zegt het eigenlijk al! Is dit mogelijk?

Voor mijn vader heb ik namelijk een case+toetsenbord voor zijn iPad mini 3 gekocht... In de volle veronderstelling dat er nog geen iPad 3 was, want dat zag ik niet staan in de schappen van de Xenos :+

Dus mijn vraag.. Past de iPad mini 3 in een 1/2 hoesje en kan het toetsenbord aangesloten worden?

Hij zit nu nog in de verpakking, dus nu kan ik m nog inruilen.. :P

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 00:02

Bedoel je een gewone 1/2 iPad of ook de mini-versies? De doorsnee van de mini's is namelijk bij ze allemaal hetzelfde, dus dat zou gewoon moeten passen.

Als je het over de gewone iPad 1/2 hebt denk ik natuurlijk dat die te groot zijn :+

Edit: de hoogte, breedte, diepte en doorsnee diagonaal van alle iPad mini's zijn exact hetzelfde, dus weet met bijna 100% zekerheid te zeggen dat dat gewoon moet passen.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-15 00:23

xPabloBokt schreef:
Bedoel je een gewone 1/2 iPad of ook de mini-versies? De doorsnee van de mini's is namelijk bij ze allemaal hetzelfde, dus dat zou gewoon moeten passen.

Als je het over de gewone iPad 1/2 hebt denk ik natuurlijk dat die te groot zijn :+

Edit: de hoogte, breedte, diepte en doorsnee diagonaal van alle iPad mini's zijn exact hetzelfde, dus weet met bijna 100% zekerheid te zeggen dat dat gewoon moet passen.

Haha nee, het gaat om een mini 1/2 hoesje op een mini 3 ipad :D top, thanks!
Ik neem aan dat het toetsenbord ook gewoon moet werken, als dat via bluetooth gaat :)