Ik zat net op www.wish.com te kijken, ze verkopen erg leuke spullen voor weinig. Maar ik vraag mij toch af hoe betrouwbaar deze site is... Heeft iemand hier al besteld?
4 leggings besteld. Levering duurde wat lang, maar was prima..
Kwaliteit ronduit bagger! Al viel dat te verwachten met de prijzen. Van de 4 leggings 3 rechtstreeks in de prullenbak kunnen gooien ivm bagger pasvorm.
Goedkoop is duurkoop, is hier zeker op zijn plaats!
Ik heb er een horloge gekocht en toen ik hem om wilde doen de eerste keer ging hij meteen kapot Daarna heb ik hem vrij eenvoudig kunnen maken en sindsdien is hij prima
De levering duurde bij mij veel korter dan verwacht en een week of twee na de levering kreeg ik een mail. Ik zou een cadeau bon krijgen omdat mn bestelling er nog niet zou zijn
Ik vind het tot nu toe prima, maar ik durf niet echt iets wat 'duurder' is te bestellen omdat ik toch bang ben dat het niet betrouwbaar is....
Dan kan je beter op aliexpress bestellen, daar wordt de koper beschermd dus mocht je iets krijgen wat stuk is, of iets wat niet overeen komt met je bestelling dan kan dat opgelost worden. Die verkopen dezelfde spulletjes voor minder geld.
Let wel op dat je douanekosten etc moet betalen bij een waarde van boven de 22 euro. Als je geluk hebt wordt je pakketje er niet uit gevist.
antje_vip
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-15 15:16
Ik wilde even laten weten dat ik via nl.aliexpress.com een mooie jurk heb besteld, deze is vandaag aangekomen! Kwaliteit moet nog blijken, maar hij ziet er supermooi uit!
Niet achteraf. Volgens mij moet je eerst betalen en dan pas krijg je de goederen.
sabine1979
Geplaatst: 08-01-17 02:57
Ik heb leuke laarzen bij wish gezien. Met verzenden wordt het 31 euro. Ik durf de gok niet aan, ivm de invoerrechten. Iemand een idee hoeveel dat zou kunnen zijn?
Annalies03
Geplaatst: 08-01-17 03:03
Ik koop best vaak daar. Of soortgelijke. invoer rechten heb je nog geen last van. Maar wordt momenteel wel aangepakt zodat het wel zo is!
Ook kwa maten goed opletten omdat alles 2 a 3 maten kleiner valt! Kunt beter de spullen zoeken die of met eu maten gaan (goed kijken want soms gaat het dan nog met van die kleine maten waar XL gewoon een S is! ) je hebt ook bepaalde er tussen staan waar je centimeter maaten Door moet geven. Dan weet je zeker dat je kwa maat goed zit. ruilen kan niet
Ook goed lezen en altijd naar reviews kijken. Want bij een plaatje aan 10 lego dinos. krijg je er bijvoorbeeld maar 1. Dus als je blind gaat klikken op alles wat je leuk vindt gaat het nog wel eens fout. Verzend tijden verschillen altijd heel veel en soms gebeurt het eens dat iets niet aan komt. Maar meestal komt het goed of krijg je gewoon je geldt terug. Ik zou zeggen shop ze. Want ze hebben heel veel leuks
Edit want dit moest er van mijn zus perse bij. "Voor ditjes en datjes is het geweldig. Voor kleding niet zo! Maar wel veel leuke andere dingen"
Ik bestel er regelmatig. Je moet wel opletten wat je wilt hebben.. Als je kleding koopt ga je ervanuit dat dit de chinese maten zijn. Dus een XXL is voor ons een S/M. ik heb normaal mat L dus bestel dan XXXXXL of wat de grootste dan ook is. Verder elektronica is prima. Zowel voor de auto, als headsets ed. Even de recenties lezen. Verder leuke spulletjes voor in huis. prima. Heb zelfs spullen voor mn bedrijf vandaar besteld. Visitekaartjes houders ed. prima hoor. Ik heb nooit gedoe gehad met douane. Het kost je echt een paar euro en als je neit tevreden bent kun je je geld terug vragen. Wordt dan op je paypal rekening gestort.
Ik bestelde er veel te veel dus heb de app inmiddels verwijderd Maar heb er veeeeel plezier aan.. Makkelijk te bestellen maar ook heel makkelijk en snel je geld terug als iets niet goed is of niet is aangekomen
heb ook een aantal spullen van wish (bikini, makeup kwasten, paar schoenen) zijn best oke, schoenen waren eigenlijk van mijn ma (heeft maat 42) maat ze vallen als maat 38, makeup kwasten zijn prima voor iemand die niet heel veel make upt, en bikini heeft de zomer overleeft en ziet er nog steeds keurig uit
hier net ook besteld. Levertermijn was veel korter dan gezegd (2 weken ipv 6). Kwaliteit is op het eerste zicht prima. 2 K9 harnasjes voor de hond besteld (25 euro voor de twee inclusief verzending) en die zien er prima uit. een nieuwe muis voor de laptop (1 euro + 1 euro verzending), werkt prima en een lader met meerdere usb poorten, werkt totnutoe ook prima .
Leffroi
Geplaatst: 14-07-17 10:51
Beetje oud topic, maar ik heb al wat leuke dingetjes gezien die ik graag zou willen bestellen.
O.a. Een fitbit ding die normaal 225 euro is, nu voor 22 euro. Hoe betrouwbaar is dat? Want als dit echt zo is, dan zou ik graaaaag 1 willen bestellen haha.
De kwaliteit zal minder zijn/nep, maar hier is nog nooit iets niet aangekomen. En zou het niet aankomen of het werkt niet heb je zo je geld terug. Werkelijkwaar nog nooit problemen gehad.
Nouja als het een onbekend merk is maakt mij niet zoveel uit, als ie het maar doet hahaha.
Nou ik heb iets besteld waar je je geen breuk aan kan tillen. Een lens voor mijn camera (voor 10 euro nog wel het proberen waard ipv 202 euro) en zo'n fitbitding voor een tientje ipv 305 euro ofzo. Zal mij benieuwen hahaha
Oja en nog een schakelknob voor mijn auto voor maarliefst 3 euro.