Mijn nieuwe website, tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PoelieWoelie

Mijn nieuwe website, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 00:23

Hallo,

Sinds kort ben ik begonnen met mijn eigen bedrijfje. Daar hoort natuurlijk ook een website bij. Vanavond is hij online gekomen, en ik ben heeeel benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik hoor het liefst alle commentaar over de allerkleinste dingetjes.

Brand maar los! :D

www.mackenzies.nl

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 00:29

Ik mis een mogelijkheid tot bestellen (winkelmandje) en bij contact het adres en KVK-nummer.
Ook de voorwaarden staan niet vermeldt.

edit:
Ik vind de lampen ontzettend leuk gedaan!!

Cinderella

Re: Mijn nieuwe website, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 00:33

Ik weet niet helemaal of dit soort topics zijn toegestaan op bokt.. omdat je toch je eigen website promoot hierdoor :).
Het zijn wel gave spulletjes!

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 00:42

Ok, ik tem wel even :)

Klopt, Brainless, ik ben net begonnen, moet mij zsm inschrijven bij kvk en ik wil geen webwinkel omdat alles in opdracht wordt gemaakt. Misschien dat ik dat er nog even bij moet zetten voor de duidelijkheid? :)

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 13:54

Heb het getemd maar blijkbaar maakt het niet uit dan :)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:55

->verplaatst van Links naar STW

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:27

Ik zou de kleur van je tekst-linkjes iets opvallender maken. Nu kan ik nét aan zien dat het een link is - en ik heb goede ogen. Ik mis ook het formaat van de lampen, vanaf een foto is dat lastig beoordelen en niet iedereen weet hoe hoog zo'n fles is. Het kopje "Pers" begrijp ik niet helemaal. Daar verwacht ik een krantenartikel of iets dergelijks over je site, maar er staat niets. Als je daar nog niks kan neerzetten zou ik 't gewoon helemaal weghalen. En je Pinterest is nu nog leeg, daar zou ik wel even wat opzetten of de link nog even weglaten.

Je tekst is goed, maar ik zou hem iets anders structureren. Lang niet iedereen leest het hele verhaal (ook al is het kort), maar er staat wel nuttige informatie in. Met name de zin over cadeaubonnen. Er staat nergens anders op de site dat je die aanbiedt, mensen kunnen dat dus alleen uit die tekst halen. Maar het staat helemaal onderaan, dus grote kans dat iemand het niet meer leest. Daar zou ik meer aandacht voor vragen, door het als losse zin te plaatsen bijvoorbeeld:

"Wist u dat Mackenzie ook cadeaubonnen heeft? Neem contact op voor de mogelijkheden!"

Dan geef je ook duidelijk aan hoe iemand zo'n cadeaubon kan krijgen. Verder, maar dat is kleinigheid, is "afgestemd op uw persoonlijke voorkeur" voor mij wat omslachtig. Misschien zou je dat nog iets krachtiger kunnen verwoorden.

Ik vind je spullen wel écht leuk, trouwens!