Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bedankt voor de fijne tips! 

Mallow schreef:Dat is positiefHeb je een linkje boras? kan het zelf niet vinden
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de pedalen niet heb gecontroleerd. De bekleding etc zag er ook allemaal echt nog als nieuw uit. Absoluut geen doorgezakte stoelen oid.

Die verkleuren onder invloed van zonlicht. Heeft dus meer te maken met waar ie geparkeerd staat dan hoeveel ie gereden heeftCitaat:Ik vond enkel de *hoe noem je dat* dingen waar je de gordel in doet, dat rode was iets verkleurt? Maar deed bij mij eigenlijk geen alarmbellen rinkelen.
Jong bedrijf, e-mail adres verandert, dat kan allemaal nog. Elk bedrijf moet toch ooit beginnen.Citaat:Zie ook nu pas dat de adverteerder pas 7 maanden actief is op marktplaats, wat opzich ook best vreemd is.
Nee, bij onze wagen is b.v. de distributieriem eerder vervangen dan volgens boekje nodig was. Maar de originele zag er wat beschadigt uit en dan moet je geen risico willen nemen. En die wagen had echt niet meer gelopen dan op het klokje stond, dat weet ik zekerCitaat:Ohh ik knijp m nu toch wel een beetje
Maar zou het kunnen dat een auto die er echt als nieuw uit ziet onder de motorkap al veel meer km gereden heeft? Want als dat zo zou zijn zou je dat dan niet kunnen zien aan bijv. een distributie riem?
Ben zelf helemaal niet bekend in Apeldoorn eo. maar daar wil Google me vast bij helpen 

Mallow schreef:documentatie was aanwezig Wanneer we m ophalen en anders gaat de koop niet door.

Hoop ook zeker dat dat hier gewoon het geval is