- compleet nieuw servies
- Hele brede strijkplank
- elektrische tandenborstel
- lounge set voor in de tuin
- keuken renovatie
- weekendje weg
ehm ja, ze heeft vorig jaar toen ze 50 werd ook al een weekendje weg gekregen. Bij je 50e is het best leuk om wat bijzonders te geven en wat duurders dan normaal. Maar dit jaar word ze 51 en vind ik niet dat we als studenten belachelijke bedragen hoeven neer te tellen voor een verjaardag. Mijn vriend heeft ook nog 2 broer's met aanhang waarvan 1 al samen woont met 2 kinderen. Zij hebben duidelijk meer geld te besteden dan ons en de andere broer die binnenkort uit huis gaat. Maar er word wel verwacht dat we minstens 50 euro stel gaan neertellen voor een verjaardag... vooral de vriendin van zijn oudste broer (die al uit huis is) zeurt er over door. Zelf heb ik zo iets van ik leg 10 a 15 euro in. Het bedrag wat ik voor een gemiddelde verjaardag doe.
Hebben jullie ideeen wat we haar zouden kunnen geven? Of waar we goedkoop service kunnen vinden (ze is veeleisend dus als het niet bij haar stijl past wil ze het niet). Weekendje weg, keuken renovatie en lounge set (ze zitten nooit buiten waarom wil ze het überhaupt?) vallen sowizo al af. We hebben er ook al over gedacht om met z'n allen wat geld bij elkaar te leggen en daar een cadeau voor te kopen. Maar wat we tot nu toe gezien wat in haar wensenlijstje past is allemaal te duur, zelfs als we ons geld bij elkaar leggen.
Dus cadeau ideeën voor veeleisende schoonmoeders zijn welkom!

.
met andere hoeven we niet aan komen te zetten.