Wat kopen voor veeleisende schoonmoeder?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gydja

Wat kopen voor veeleisende schoonmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 12:45

Leuk de moeder van mijn vriend is op 1 april jarig (en dat is geen grapje). Nu heeft ze altijd al dure eisen wat ze dan wil hebben. Dit is haar verlanglijstje dit jaar:

- compleet nieuw servies
- Hele brede strijkplank
- elektrische tandenborstel
- lounge set voor in de tuin
- keuken renovatie
- weekendje weg

ehm ja, ze heeft vorig jaar toen ze 50 werd ook al een weekendje weg gekregen. Bij je 50e is het best leuk om wat bijzonders te geven en wat duurders dan normaal. Maar dit jaar word ze 51 en vind ik niet dat we als studenten belachelijke bedragen hoeven neer te tellen voor een verjaardag. Mijn vriend heeft ook nog 2 broer's met aanhang waarvan 1 al samen woont met 2 kinderen. Zij hebben duidelijk meer geld te besteden dan ons en de andere broer die binnenkort uit huis gaat. Maar er word wel verwacht dat we minstens 50 euro stel gaan neertellen voor een verjaardag... vooral de vriendin van zijn oudste broer (die al uit huis is) zeurt er over door. Zelf heb ik zo iets van ik leg 10 a 15 euro in. Het bedrag wat ik voor een gemiddelde verjaardag doe.

Hebben jullie ideeen wat we haar zouden kunnen geven? Of waar we goedkoop service kunnen vinden (ze is veeleisend dus als het niet bij haar stijl past wil ze het niet). Weekendje weg, keuken renovatie en lounge set (ze zitten nooit buiten waarom wil ze het überhaupt?) vallen sowizo al af. We hebben er ook al over gedacht om met z'n allen wat geld bij elkaar te leggen en daar een cadeau voor te kopen. Maar wat we tot nu toe gezien wat in haar wensenlijstje past is allemaal te duur, zelfs als we ons geld bij elkaar leggen.

Dus cadeau ideeën voor veeleisende schoonmoeders zijn welkom! *\o/*

Froukje
Forever young

Re: Wat kopen voor veeleisende schoonmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:46

Elektrische tandenborstel van Philips zijn er tegenwoordig al voor 25€ of minder.. O:)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:47

Bos bloemen en een mooie kaart.

Sorry hoor maar dat soort dingen zet je toch niet op je verlanglijstje? Als jij niet meer dan €15,- kan missen moet je dat gewoon zeggen.

Bij de IKEA kan je trouwens een heel goedkoop servies krijgen ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:48

Makro heeft elektrische tandenborstels in de aanbieding.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:48

Bij wijze van stille hint een grote bos bloemen en een doosje merci? Misschien gaat er dan een lichtje branden. :+

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:49

Sorry. Ik zou niks kopen in zo'n geval. Je hebt blij te zijn met het feit dat mensen aan je denken en je een presentje geven. Eisen stellen vind ik heel erg kinderachtig overkomen eerlijk gezegd...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:49

Zó, die durft :=

Hoe duur is een strijkplank? Ik zou inderdaad gewoon voor iets goedkopers gaan, of wat Froukje1993 inderdaad zegt :+

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:50

een elektrische tandenborstel heb je volgens mij al vanaf +/- 30 euro

vind je schoonmoeder idd wel veeleisend. Ik zou persoonlijk ook niks vh lijstje willen kopen. Bedoel wie doet er nou een keukenrenovatie kado 8)7
En ok ikzelf heb wel eens een servies gekregen, maar dat was van m'n moeder als een soort "huwelijkskado" (gaan samenwonen is in onze familie zo goed als trouwen :+ )

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:50

idd elektrische tandenborstel is niet zo duur...servies of strijkplank ook goed te doen met meerdere. Of geef met z'n allen dan vve bonnen dan kan ze zelf kijken wat ze ermee doet en wat ze moet bijleggen..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:51

Mien hemel wat n lijstje zeg!

Wat is er mis met een leuk kaartje en een cadeaukaart oid? Kan ze zelf wat kopen :D.

Mijn zus, haar man en mijn vriend doen cadeau's altijd met zn 4en. Vorig jaar mocht ze voor een x bedrag nieuwe gordijnen uitzoeken.
Dit jaar wou ze wat leuks voor aan de muur in de woonkamer, maar omdat het nogal smaakgevoelig is hebben wij een leuk kaartje gedaan, leuke tekst erbij met een cadeaubon.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:51

Vorig jaar heb je haar al een weekendje weg gegeven, waarom dit jaar niet gewoon een grote bos bloemen met een kaart? Het gaat toch om het idee! :)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 12:51

Froukje1993 schreef:
Elektrische tandenborstel van Philips zijn er tegenwoordig al voor 25€ of minder.. O:)

Ja weet ik maar ze wil zo'n dure van oral b :') met andere hoeven we niet aan komen te zetten.

Vjestagirl schreef:
Bos bloemen en een mooie kaart.

Sorry hoor maar dat soort dingen zet je toch niet op je verlanglijstje? Als jij niet meer dan €15,- kan missen moet je dat gewoon zeggen.

Bij de IKEA kan je trouwens een heel goedkoop servies krijgen ;)

Bos bloemen en kaart zullen vast niet in de smaak vallen als je naar haar wensen lijstje kijkt :') Ik heb het bij mijn vriend aan gegeven die zal ook nog wel een bedragje neerleggen dus zullen we samen rond de 30 euro komen. Als er een familie lid van mijn kant jarig is betaal ik altijd voor de verjaardagen mijn vriend hoeft nooit wat in te leggen. Maar hij zit ook krap op het moment dus wil best wat mee betalen. Maar geen 50 euro...

IKEA is helaas niet om de hoek. Ik kan wel op de website kijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:52

Zo, die durft zeg...
Moest zich schamen dat ze dit durft te vragen...

Ik zou iets kopen waarvan je zeker weet dat ze het heel vies of heel lelijk vindt... :D

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:52

Een gezellige high tea met alle schoondochters?

Pff dat je ook echt een verlanglijst krijgt. :o

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:53

En samen met je schoonbroers en partners?
Kun je 1 groot cadeau doen toch?

Tenzij ze van elk kind wat anders verwacht..

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:53

Jeetje dat is nogal onbeschaamd, zo'n duur wensenlijstje...

Bij de Lidl was een tijdje geleden een electrische tandenborstel te koop voor 6.95.... Wie weet kan je de acties van de Lidl of de Action in de gaten houden mbt een electrische tandenborstel? Denk dat dat de goedkoopste actie is.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:54

2 strijkplanken van de Action, kan ze die mooi naast elkaar zetten ;-)

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:54