. We hebben nieuwe studenten buren. Wel leuk op zich. Kabaal valt mee. Maar vannacht werd het wel even te bont. Dit is een normale buurt, geen studentenbuurt.. En toch een gebonk en gegil van een meisje. Er wonen een aantal jongens en één meisje.. En dacht dat ze haar misschien plaagden of aan het pesten waren. Ze stonden buiten hoorde ik. Dus ik ging maar een rondje met de hond doen om even te peilen en te vragen of het rustiger kon.
Nou, het meisje was compleet lazarus.. En de mannen stonden buiten te roken met zijn allen en daar moest en zou ze bijstaan.. Maar omdat ze zo de weg op wandelde en veel kabaal maakte deden ze de deur dicht > gevolg, bonken en gillen.. Toen de deur maar weer open.. En stond ze aan iedereen te hangen.. En maar een naam van een jongen die ze blijkbaar leuk vind, te roepen. Die wilde ze gaan zoeken. Ze kregen haar gewoon niet rustig.
Ik ben weer naar huis gegaan maar na een tijd gebonk en gegil terwijl ik probeer te slapen, weer terug gegaan.. Ze zaten echt met hun handen in het haar. Op den duur waren ze het zo zat dat ze haar maar hadden laten gaan, maar toen is ze naar buiten gegaan en liep ze door de buurt te strompelen, stront dronken en hebben ze haar toch maar opgehaald, want je kan zo iemand gewoon niet laten gaan, hoe pissig je er ook om bent. Dan lees je drie dagen later, meisje dood gevonden in een greppel ofzoiets. Het is gewoon niet veilig.
Ze hebben tig pogingen gedaan om haar naar bed te doen, zelfs blijven zitten tot ze sliep.. Rustgevende muziek geprobeerd in haar taal... Maar ze viel maar niet in slaap of kroop haar bed weer uit. Werd zelfs agressief zomaar uit het niets. Slaan en schoppen... Uiteindelijk dacht ze te denken dat één van de jongens de jongen was waar ze verliefd op is en ow wee als die de kamer uitliep, dan ging ze erachteraan.. Dus hij moest de hele tijd bij haar blijven zitten. Maar dan werd ze erg handsy. Overal aanraken en strelen, dus die had ook zoiets van nee, dat doe ik niet.
Op een bepaald moment reageerde ze nergens meer op, toen weer wel, toen was ze even weer nokkie, maar nee, daarna weer op en overal heen willen lopen.
Met haar is niet te praten. Ze is zo van de wereld.
Uiteindelijk hebben we haar maar op de bank in de woonkamer gelegd, zodat ze wel bij iedereen was, in de hoop dat ze daar dan in slaap viel.. Maar iedereen wilde ook al graag naar bed.. Maar, dat kan dus even niet. Ik ben weer weg gegaan.. Maar nu wel klaarwakker
Gelukkig hoef ik er verder niet mee te dealen.Maar pfft.. Die arme jongens, zitten nu zo met haar en kunnen geen kant op. Moeten op haar letten.. En dan slaat ze weer.. En dan staat ze weer op.. Ze blijven redelijk schappelijk, maar mijn hemel, hun frustratie loopt behoorlijk op, dat ze ook logischerwijs niet aardig meer zijn en haar behoorlijk ruw op de bank terug duwen etc. Omdat de lieve aanpak gewoon niet helpt.
We dachten er zelfs aan maar de ambulance te bellen.. Maar goed, ze is niet zodanig dronken dat er een ambulance bezoek voor nodig is.. Denk ik. Ik heb geen idee..
In ieder geval hoor ik haar nu alweer kabaal, dus er is nog geen oplossing..
Hahaha. Wat lastig! Als iedereen gewoon naar hun eigen kamer gaat en evt op slot doet blijft ze dus bonken en dergelijke?