Ik woon nu sinds anderhalve maand 'op mezelf' (twee huisgenootjes), en ik vind het toch wel moeilijk om gevarieerd en gezond te koken. Ik werk lange dagen, dus heb vaak geen tijd/zin om uren in de keuken te staan, vandaar gemakkelijk. En om ervoor te zorgen dat ik ook een beetje kan sparen, zou het leuk zijn als niet al mijn geld opgaat aan dure boodschappen
En ik wil ook niet ongezond eten, het hoeft niet onwijs superfood mega healthy te zijn, maar liever niet 4x per week pasta 
Ik eet nu denk ik 2 x per week een quinoa salade, maar dan hebben we nog 5 dagen over haha.
Dus wie weet er recepten, of websites die mij helpen met:
-Gezond
-Niet te duur
-Bereidingstijd max. 30-45 minuten
-Pescotarisch (geen vlees, wel vis)
Het makkelijkste is natuurlijk met z'n drieen koken, en dat kan denk ik zo'n 2x per week wel. Maar omdat ik geen vlees eet, wordt dat ook een beetje lastig en m'n roomies zijn niet dol op vis

Ohja, ik woon in australie, en heb helaas nog geen geweldige vleesvervangers gevonden buiten nepgehakt van Quorn
zo maak ik vaak vegetarische lasagne; een flinke pan zodat we er twee dagen van kunnen eten.. Of aardappel-broccoli ovenschotel