Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar ik weet bijna zeker dat er in de bus wel een wc is! En anders thuis lukt het toch ook wel om 3 uur niet naar de wc te gaan? Mijn tip is maak je in de bus er niet te veel zorgen over want als je er steeds aan denkt dan moet ke ook
vosjevos schreef:Zeg tegen je leiding en je vriendinnen dat je een blaasontstekking hebt. Dat verklaart dan dat je vaker wilt plassen dan normaal en vindt niemand je raar.
Kaus schreef:Ik drink normaal heel veel, tussen de 2 en 3 liter op een dag.
Sommige dagen moet ik drie keer in een uur, sommige dagen 8 uren niet.
Maar over het algemeen ga ik eens in de 2 uur.
Met minder drinken bedoel ik dan ook echt nog maar een halve liter op een dag, met als resultaat dat ik hoofdpijn krijg...
Hoeveel adviseren jullie om op zo'n dag ongeveer te drinken?
Edit: overigens heb ik nog nooit een blaasontsteking of zo iets gehad, mijn blaas functioneert dus gewoon normaal.
) dronk ik 's avonds na het eten ook niks meer. Idem voor lange auto of busreizen. Scheelt dat mijn ouders altijd bereid waren te stoppen. Dat geeft een veilig gevoel en dus moest ik niet meer 

Kaus schreef:Overigens is deze obsessie er gekomen toen ik in Afrika was. Daar had ik 1 kans om te plassen en daarna 4 uur niet. Ik nam die kans niet maar zodra we er voorbij waren moest ik. Ik met mijn 11 jaar durfde niks te vragen aan de chauffeur, uiteindelijk wel gevraagd maar het mocht niet.
Sindsdien neem ik elke kans om te plassen voordat we ergens heen gaan.