Ik zit vast met mijn werkstuk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Ik zit vast met mijn werkstuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 12:30

Hallo allemaal!!

Ik heb op dit moment veel druk op mezelf liggen omdat ik 2 weken ziek ben geweest. Ik ga vannaf maandag weer naar school. Maar ik moet volgende week me inhalen en wat ik al heb staan 12 so's en proefwerken maken. Dat heb ik allemaal wel onder controle, ik begin vanavond met leren. Maar ik heb de week erna pww, ik moet nog 2 werkstukken af hebben voor volgende week vrijdag waarvan ik er Bij 1 niet eens op de helft ben en de andere niet eens begonnen. En dan moet ik ook nog een tekening voor aankomende woensdag afhebben voor school. Kan het nog drukker??
Nouja het gaat nu even om mijn werkstuk. Ik hou het over het verenigd koningkrijk en we hebben een blaade gekregen waar de hoofdstukken allemaal over moeten gaan. Op dit moment zit ik helemaal vast want ik kan niks bruikbaars vinden op internet en wat ik vind is te moeilijk voor mij om te begrijpen. Het moet over de regering en de economie gaan.
Dit zin de 'vragen' die ik moet beantwoorden in het werkstuk:
- Hoe is de politiek opgebouwd in get land? Wie is de machthebber op dit moment? Welke politieke partijen zijn er en wat willen die?
- heeft dit land een koning, keizer of een president? En wie is dat? (Foto)
- welke geldsoorten gebruiken ze in dat land? Hoe ziet het eruit? (Plaatje) hoeveel is het waar in vergelijking met de euro? Is het geld veel veranderd in de loop der jaren, is het er anders uit gaan zien?
- waar leven de meeste mensen van? Is er veel werk? In welke sectoren werken de mensen?

Dus dat moet ik allemaal weten ik zit dus bij het eerste punt te vechten. Vooral die eerste twee. Ik weet wel dat koningin Elizabeth de koningin van het Verenigd Koninkrijk is maar wat moet ik er nou over vertellen? Doe alles aub punt voor punt anders word ik echt helemaal gek. Kunnen jullie me helpen?
Ik hoop van wel, vast bedankt

denice

Re: Ik zit vast met mijn werkstuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:33

Kun je niet naar wikipedia kids gaan? Dit zijn geen hele moeilijke vragen, makkelijk op te zoeken!

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:34

Deze vragen moet je toch echt zelf beantwoorden, ik heb even voor je gecheckt, en de antwoorden zijn makkelijk op Google te vinden. Succes :)

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:34

Is het echt de UK of is het Engeland?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:36

Vraag je ouders even om hulp, of misschien een ander gezinslid en ander een klasgenoot? Want wij kunnen je huiswerk natuurlijk niet maken :) dit zijn zaken die je zelf prima kunt vinden.

Enne adem in en uit, dan zul je meer vinden. Nu ben je alleen in paniek en zul je niet vinden. Dus haal even een frissen neus en probeer het dan nog eens.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:37

Omdat dit huiswerk topic niet aan de regels voldoet, hier dan ook een slotje