Nieuwe telefoon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HindaFree

Nieuwe telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 11:11

Eindelijk na bijna 2 jaar mag ik weer mijn abonnement verlengen! *\o/*

echter kan ik niet kiezen tussen 2 telefoons..

de Samsung S5
en de HTC one M8

De S5 vind ik een voordeel ivm spat water en stof dicht, echter een keer een samsung gehad en het beviel mij toen erg slecht. Ook ben ik meer iphone en sony gewend waardoor ik de S5 erg plastic vind overdoen.

De Htc heeft niet dat spat water en stof dicht maar vind het toestel zelf wel veel mooier. eerder een HTC gehad en was hier erg tevreden mee! helaas toen verloren met motor rijden..

zijn er bokkers die een van deze 2 hebben en hun ervaring willen delen? en dan echt de voor en tegens van je toestel hoe je hem ervaar?

Mysticism

Re: Nieuwe telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:15

Wacht je dan niet liever op de Samsung s6? Deze komt er namelijk ook al bijna aan :)

Anders zou ik persoonlijk voor de Samsung s5 gaan, ik heb deze zelf en hij werkt erg fijn.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:17

Ik vind de Samsung S5 echt geweldig. Mooi scherm, heel snel en ligt goed in de hand. Batterij gaat lang genoeg mee.
Had ook twijfel of ik de M8 zou nemen, maar ik vond die wat zwaar en lang. Je moet ze allebei eens in de hand nemen.
Natuurlijk is de HTC mooier, maar ik doe er toch een hoesje omheen dus dan zie je dat ook niet meer.
Ook de foto's gaven de doorslag. De S5 maakt prachtige foto's en filmpjes.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 11:21

oef jullie maken het nog moeilijker hahaha. ben zelf inderdaad ook van de hoesjes. maar vooral omdat ik slechte ervaring met samsung heb gehad (Galaxy S plus) en goede met HTC maakt t zo moeilijk...

Inderdaad mis eens langs een winkel en voelen hoe ze bijde in de hand liggen. Heb nu de Experia Z1 en ben daar zelf erg tevreden over. (die is nu voor moeders kijken of ze er mee overweg kan na een ouderwetse dubbelklap telefoon van 30 euro :P )

reden dat ik niet voor 6s ga is vooral omdat ik een lager abbonement wil en niet wil bijbetalen :P

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:23

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:34

Ik wacht idd ook even op de s6 :j die zal een metalem behuizing krijgen en daardoor dus ool niet meer zo plastic zijn :) maar als je goedkoper wilt is dat niet een oplossing. Ik zweer bij samsung en wil nooit wat anders haha

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:38