Sinds een paar dagen krijg ik steeds een melding met: Geheugen bijna vol. Dus ik kijken en dit geld voor zowel mijn telefoon als mijn geheugenkaart.
Naja, van mijn telefoon heb ik al mijn foto's verwijderd en wat apps. Maar nog steeds blijft hij zeggen geheugen vol. dat klopt ook wel want na verwijderen van allemaal apps heb ik nog steeds 39,0 mb ruimte over. Dat snap ik niet, want ik heb echt minstens 7 spelletjes apps eraf gegooid. Als ik mijn telefoon aan de computer doe, kan ik ook verder niet iets vinden in die mappen wat zoveel mb's/gb's moet kosten, maar durf ik ook niet gewoon alles te verwijderen omdat ik niet weet wat er dan gebeurd. Ik wou de afbeeldingen zien op mijn telefoon, maar de galerij wil zich niet openen omdat ik geen geheugen heb.
ik wou dat ook doen bij mijn geheugenkaartje, maar die geeft een melding dat ik de foto's en muziek niet verwijderen kan omdat ik dan de melding krijg: de opslag is tegen schrijven beveiligd. verwijder de beveiliging en probeer het opnieuw. Geen idee hoe dat erop komt en hoe ik het er weer af krijg. Via mijn telefoon verwijderen wil ook niet, want dan blijven ze gewoon stug staan terwijl mijn telefoon zegt: verwijderd.
Al met al zit het dus niet mee
ik krijg mn geheugen igg niet leger en benn bijna in staat om alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar dan ben ik we heel veel foto's kwijt. Help! wat moet ik doen?