Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chocobroodje schreef:Niet voor niks is er het gezegde: visite en vis blijven 3 dagen fris..
Cayenne schreef:Alles leuk en aardig dat het broer en zus zijn, maar jij bent zijn vriendin! Ik vind het helemaal niet vanzelfsprekend dat hij voor zijn zus kiest en eigenlijk not done. Zijn zus moet zelf haar zaakjes op orde krijgen. Het is fijn dat jullie haar hebben opgevangen, maar dat betekent nog niet dat hij jou op deze manier mag laten vallen
Citaat:was het hier al niet mee eens maarja, niet mijn huis, niet mijn bank, niet mijn honden.
missverynice schreef:Ts; begrijp ik het goed dat het tussen jullie fout is gegaan toen zijn zus bij jullie is gaan wonen?
In je verhaal is niet duidelijk op te maken wat jullie precies voor afspraak hebben gemaakt wanneer zijn zus het huis weer uit moet. Als dit niet duidelijk is gemaakt zou ik hierover desnoods even praten met je vriend en het proberen uit te praten. Ik begrijp dat jullie zijn zus willen helpen maar jullie zijn niet verantwoordelijk voor haar situatie.
Jolliegirl schreef:Ik snap niet dat je het uitmaakt....
Waarom zoek je niet een oplossing( zus eruit!)