Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Air schreef:Ik zou de melk en honing schrappen. Om de havermout te laten opzwellen kan je water gebruiken.
Vet wordt inderdaad snel als boosdoener gezien, maar het vult waardoor je niet na een uurtje al weer begint te eten.
Waarom de honing eruit als ik vragen mag? Air schreef:Omdat je blijkbaar aan zoet gewend bent. Ik denk dat dit dan ook doorzet in de rest van je eetpatroon.
Denk dat de grootste verslaving suikerverslaving is.. zoet.
Magere kwark lijkt mij geen waardevolle vervanger = eerder weer trek.
Ik denk dat je prima naar een gezond gewicht kan zonder hongergevoel
De één is wat milder dan de ander, het uittesten waard.
Air schreef:Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ze 10% vet op de verpakking mogen zetten wanneer het er niet in zitDaarnaast is de structuur van Griekse yoghurt ook heel anders en proeft het milder... merk daarin geen verschil tussen die van de appie of lidl hoor.
Citaat:Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ze 10% vet op de verpakking mogen zetten wanneer het er niet in zitDaarnaast is de structuur van Griekse yoghurt ook heel anders en proeft het milder... merk daarin geen verschil tussen die van de appie of lidl hoor.
Quellian schreef:Gewoon volvette yoghurt gebruiken, is niets mis mee. Honing is ook heel erg prima, zeker icm kaneel.
Die combinatie is inderdaad erg gezond! Honing heeft een helende werking en kaneel heeft een tegengaande werking voor maag- en darmproblemen.