Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Piekosjj schreef:Tip; laat je dochter niet de paarden in gaan tenzij jullie een mooi pakje geld hebben, veel connecties in de paardenwereld, ze erg veel talent en/of een gigantische berg motivatie heeft. Ik studeer nu in de paarden (gelukkig wel op het HBO) en dit is zo ongeveer de grootste mistake, want je baangarantie is gewoon zo ontzettend laag als je niet over een van de bovenstaande bezit.
Ik heb ook overigens nog nooit van deze school en opleiding gehoord, terwijl er toch wel altijd wat namen hier voorbij komen.

Arabesk schreef:Paardenopleidingen zijn opleidingen tot werkloosheid, of het eerder beschreven poepscheppen voor een fooi. Alle diploma's die je kunt halen ORUN, ruiterbewijs, koetsiersbewijs kun je in je vrije tijd ook halen. Leer een vak waarbij je iets leert maken, repareren, verzorgen of onderwijzen, daar is wel werk in. Ik raad mijn TL leerlingen vaak aan om dokters/apothekers/ of tandartsassistente te worden, want dierenartsassistente is ook al redelijk hopeloos, dat wil iedereen.