Aanstaande donderdag komen er weer een aantal mensen de finale van WidM kijken, onder het genot van lekker hapjes natuurlijk! Vorig jaar had ik joker & vrijstelling koekjes, dit jaar wil ik eigenlijk wat nieuws. Heeft iemand nog creatieve ideeën van themahapjes, zoete lekkernijen of wat dan ook, in WidM sferen?
Sterre98
Geplaatst: 02-03-15 14:12
foto's van de afvallers op koekjes? Chris is vast wel lekker
imd
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-15 14:15
Haha dat denk ik ook ja. Foto's wordt alleen wat lastig, ik heb geen eetpapierprinter oid.. En dat laten doen wordt wel weer prijzig voor een grapje..
ohja, dat is wel lastig ja. Hoe zijn je tekenkunsten? Anders met een spuitdingetje gezichtjes tekenen? Of het geld van WidM? Daar hoef je niet te veel van te maken om het realistisch te houden
Misschien kan je een schaaltje met van die gummy wormen op tafel zetten (in de zin van: dat eet een mol)
Of typische sri lankaanse hapjes?
imd
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-15 14:23
Dat is een simpel en leuk idee Lielle! Groene kleurstof heb ik nog, dus ook prima uit te voeren, thanks Sterreke, ik ga vanmiddag tóch de bakker even vragen wat het zou kosten denk ik, idee vind ik wel heel leuk namelijk. Het geld is praktisch wel uitvoerbaar ja, daar ga ik ook even naar kijken, thanks! Anne, sri lankaanse hapjes is ook en goede, ga ik even op zoeken. Dankje!
Lielle
Geplaatst: 02-03-15 14:23
en dan die gummy wormen uit de hagelslag laten steken
Yucca
Geplaatst: 02-03-15 15:13
Zandkoekjes opspuiten met een glazuur in de vorm van een vingerafdruk! Cakejes met aan de binnenkant een rode of groene(?) jam.